Galaxy J7 Pro و Galaxy J7 Max سامسونگ رسماً معرفی شدند

Galaxy J7 Pro و Galaxy J7 Max سامسونگ رسماً معرفی شدند

سامسونگ از دو گوشی ارزان قیمت در هند رونمایی کرد. این گوشی‌ها مشخصات فنی قابل قبولی دارند و تا یک ماه آینده وارد بازار می‌شوند.

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجي رو، سامسونگ گلکسی جی ۷ پرو و گلکسی جی ۷ مکس دو گوشی موبایل تازه ای هستند که با تاکید بر خصوصیت‌های مرتبط با شبکه‌های اجتماعی معرفی شده‌اند. اکنون با ویژگیهای تکنیکی و قابلیت های Galaxy J7 Pro و Galaxy J7 Max آشنا می‌شویم. همراه فيسيت باشيد.

سری محصولات گلکسی جی سامسونگ از محصولات میان‌رده و پرطرفداری هستند که حداقل ایرانی‌ها استقبال عالی از آن‌ها به عمل آورده‌اند. عموماً سری محصولات گلکسی جی قدرت سخت‌افزاری خوب و قیمت مناسبی را ارائه می‌کنند. تا پیش از این قدرتمندترین محصول در این رده از اسمارتفون‌های سامسونگ، گلکسی جی 7 بود، اما به نظر می‌رسد که سامسونگ در تلاش است تا نسخه‌ای جدیدتر را به این سری از محصولاتش اضافه کند که از جی 7 هم قدرتمندتر خواهد بود!  این اسمارت‌فون گلکسی جی 7 مکس نام دارد.

مشخصات فني

  • Galaxy J7 Pro نمایشگر 5.5 اینچی Full HD، پردازنده اگزینوس 7870، حافظه رم 3 گیگایتی و باتری 3600 میلی‌آمپرساعتی دارد.
  • Galaxy J7 Max مجهز به نمایشگر 5.7 اینچی 1080p، پردازنده Helio P20 مدیاتک، 4 گیگابایت حافظه رم و باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی است.
  •  دوربین‌های اصلی و سلفی آنها کیفیت 13 مگاپیکسلی دارند و مجهز به چراغ فلش LED هستند.
  • Social Camera نیز در این گوشی ها یکی از ویژگی های جدیداست که توسط آن می توانید پس از ثبت تصاویر مختلف به راحتی آن ها را با لمس آیکن های شبکه های اجتماعی راحت تر از هر موردی به اشتراک بگذارید.
  • هر دو گوشی دارای بدنه تمام فلزی هستند و آخرین نسخه سیستم عامل اندروید روی آن‌ها وجود دارد.
  • این دو گوشی از شبکه‌های LTE نیز پشتیبانی می‌کنند.
  •  بهره‌مندی از فلاش LED در کنار دوربین اصلی و دوربین سلفی گوشی

قیمت مدل جی 7 مکس 280 دلار و قیمت مدل جی 7 پرو نیز به صورت 330 دلار در نظر گرفته شده است که مناسب میانرده هاست.

 

 

 

 

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر