تعداد فروش پیکسل های گوگل از مرز یک میلیون دستگاه گذشت

تعداد فروش پیکسل های گوگل از مرز یک میلیون دستگاه گذشت

نزدیک به هفت ماه از معرفی و ورود پیکسل های گوگل به بازار میگذرد و پس از این مدت، آمار فروش این دستگاه از یک میلیون دستگاه تجاوز کرده است. این آمار در مقایسه با میزان فروش دیگر تولید کنندگان اصلی نا امید کننده است. با فيسيت همراه باشيد.

به گزارش فيسيت، به نقل از جي اس ام، نزدیک به هفت ماه از معرفی و ورود پیکسل های گوگل به بازار میگذرد و پس از این مدت، آمار فروش این دستگاه از یک میلیون دستگاه تجاوز کرده است. این آمار در مقایسه با میزان فروش دیگر تولید کنندگان اصلی نا امید کننده است. با فيسيت همراه باشيد.

وب‌سایت Ars Technica در هفته‌ی جاری اعلام کرد با توجه به تعداد نصب لانچر پیکسل که به‌صورت انحصاری برای محصولات گوگل ارائه شده است، آمار مبتنی بر پلی‌استور تأیید می‌شود.

این وب‌سایت گفته است:

"تا این لحظه که هشت ماه از عرضه‌ی گوشی‌های پیکسل می‌گذرد، گوگل توانسته است در مجموع ۱.۸ میلیون دستگاه از دو پرچم‌دار خود را به فروش برساند."

 (این آمار شامل فروشگاه های متفرقه اندرویدی نمی شود)

به منظور مقایسه باید گفت که:

  • سامسونگ تنها پس از 26 روز از عرضه ی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، 5 میلیون دستگاه از این پرچمداران را به فروش رساند.
  • جی 6 ال جی، جدیدترین پرچمدار این شرکت کره ای در روز اول فروش آمار فروش 300 هزار دستگاه را ثبت کرد و تا پایان سه ماهه ی ابتدایی سال 2017 نزدیک به 400 هزار دستگاه از این پرچمدار وارد بازار شد.
  •  هواوی از زمان عرضه ی پی 10 و پی 10 پلاس تاکنون نزدیک به 10 میلیون دستگاه از این پرچمداران را وارد بازار کرده است.
  • در مورد اپل نيز باید گفت که کوپرتینویی ها از سپتامبر سال 2016 که آیفون 7را معرفی کردند تا پایان همان سال بین 70 تا 75 میلیون دستگاه را به فروش رساندند.

همان طور که مثل روز روشن است، آمار فروش پیکسل های گوگل در مقایسه با رقبا نا امید کننده است اما برای گوگل چنین چیزی نیست و به نظر میرسد گوگل از این آمار راضی است چرا که اکنون خود را برای معرفی نسل دوم سری پیکسل آماده میکند و برنامه های بلند مدتی برای این سری از گوشی های هوشمند خود دارد.

آمار مورد بحث از جهتی دیگر نیز غیر قابل اعتماد است، چرا که هم شامل موارد تست، دانلودهای مجدد، موارد برگشتی و معیوب می شود و هم آمار دانلود از فروشگاه های متعدد اپلیکیشن های اندرویدی در سرتاسر دنیا را پوشش نمی دهد.

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر