گلکسی نوت 8 با چه میزان رم عرضه می‌شود؟

گلکسی نوت 8 با چه میزان رم عرضه می‌شود؟

گلکسی نوت 8 از فبلت های پرچمدار برند کره ای سامسونگ است که قرار است با عملکرد خوب خود، خاطره بسیار ناگواری که نوت 7 بر ذهن کاربران گذاشته است را پاک کند. ضمناً انتظار می رود گلکسی نوت 8 از پرچمداران جذاب سامسونگ در سال 2017 باشد. با فيسيت همراه باشيد.

به گزارش فيسيت، به نقل از جي اس ام، گلکسی نوت 8 از فبلت های پرچمدار برند کره ای سامسونگ است که قرار است با عملکرد خوب خود، خاطره بسیار ناگواری که نوت 7 بر ذهن کاربران گذاشته است را پاک کند. ضمناً انتظار می رود گلکسی نوت 8 از پرچمداران جذاب سامسونگ در سال 2017 باشد. با فيسيت همراه باشيد.

به تازگی این گوشی هوشمند در پایگاه داده HTML5Test مشاهده شده است و این منبع هم روایت از وجود سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا روی این دیوایس کرده است.

مشخصات گلكسي نوت 8

  •  نمایشگر ۶.۳ اینچی (Infinity Display) با وضوح QHD
  • پردازش‌های نوت ۸ توسط اسنپدراگون ۸۳۶ انجام می‌شود و ۶ گیگابایت حافظه رم برای آن در نظر گرفته شده است.
  • در بخش پشتی این محصول، دوربین دوگانه و اسپیکر آن به همراه سنسور اثر انگشت قرار دارد.
  •  ۸ گیگایت حافظه رم

ضمناً مدل دیگری از نوت 8 با نام Emperor عرضه خواهد شد که دارای حافظه رم 8 گیگایایتی خواهد بود. بعضی از شایعات هم نشان می دهند که مدلی از این دستگاه با رم 12 گیگابایتی عرضه خواهد شد اما اگر منطقی به این ماجرا نگاه کنیم، استفاده از این مقدار رم در گوشی های هوشمند، ضروری نیست.

البته باید توجه کنیم با بالا رفتن مقدار حافظه رم قیمت گوشی نیز افزایش خواهد یافت.

سامسونگ از فروردین سال جاری اقدام به توسعه پوسته گلکسی نوت 8 کرده است و گزارشات منتشر شده در این زمینه هم حکایت از این دارند که گلکسی Note 8 در ماه آگوست به طور رسمی رونمایی خواهد شد.

galaxy note 8

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر