چگونه ویندوز خود را امن نگه داریم؟

چگونه ویندوز خود را امن نگه داریم؟

ما در این مقاله آموزشی اقدامات لازم برای برقراری امنیت را در این سیستم‌عامل به شما آموزش می‌دهیم. با فيسيت همراه باشيد.

برقراری امنیت در سیستم‌عامل موضوع بسیار مهمی است که نباید از آن غافل ماند. برای برقراری امنیت در سیستم‌عامل خود باید باید اقداماتی را جهت حفظ امنیت انجام دهید. معروف‌ترین سیستم‌عاملی که کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند، ویندوز است، ما در این مقاله آموزشی اقدامات لازم برای برقراری امنیت را در این سیستم‌عامل به شما آموزش می‌دهیم.

در گام نخست به شما توصیه می‌کنیم حتماً از نسخه اصلی و یا اورجینال ویندوز ویندوز استفاده نمایید. به خاطر موارد امنیتی به هیچ عنوان استفاده از نسخه‌های کرک شده را توصیه نمی‌کنیم. حتماً ویندوز خود را به‌روزرسانی کنید و مطمئن باشید از آخرین نسخه از ویندوز استفاده می‌کنید. چرا که همیشه در به‌روزرسانی‌ها مشکلات امنیتی رفع می‌شود و نسخه جدید امن‌تر می‌شود.

حتماً یک آنتی‌ویروس مناسب را بر روی سیستم‌عامل خود نصب کنید. توصیه می‌کنیم اگر امکان خرید نسخه پولی آنتی‌ویروس را ندارید، از نسخه‌های کرک شده استفاده نکنید. آنتی‌ویروس‌های مناسب و امنی هستند که می‌توانید از نسخه رایگان آنها استفاده کنید. ما استفاده از آنتی‌ویروس Avast را به شما توصیه می‌کنيم.

حتماً از فایروال استفاده کنید. هر سیستم ویندوز، با فایروال از پیش نصب شده داخل سیستم ارائه می‌شوند. این فایروال قادر است جلوی بخش بزرگی از تهدیدها بایستد. شما می‌توانید از فایروال داخلی ویندوز و یا یک فایروال خارجی برای  سیستم خود استفاده کنید. اگر نیازمند فایروالی جز فایروال ابتدایی ویندوز هستید، می‌توانید یکی از فایروال‌های رایگان زیر را دانلود و نصب کنید:

  • ZoneAlarm Free Firewall
  • Comodo Firewall
  • Online Armor Free
  • Privatefirewall

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر