سامسونگ در حال کار بر روی گلکسی تب اکتیو 2

سامسونگ در حال کار بر روی گلکسی تب اکتیو 2

شرکت سامسونگ همیشه نسخه اکتیو یا همان جان سختی از محصولات خود را عرضه می کند و حال به نظر می رسد بزودی باید شاهد معرفی تبلتی با این نام و ساختار از سوی کره‌ای باشیم. با فیسیت همراه باشید.

به گزارش فیسیت، به نقل از دیجی رو، شرکت سامسونگ همیشه نسخه اکتیو یا همان جان سختی از محصولات خود را عرضه می کند و حال به نظر می رسد بزودی باید شاهد معرفی تبلتی با این نام و ساختار از سوی کره‌ای باشیم. با فیسیت همراه باشید.

از آن جایی که اخبار و شایعات بیان می‌کنند، غول تکنولوژی در حال کار بر روی دو نسخه از این تبلت است که با شماره مدل های SM-T930 و SM-T935 شناخته می‌شوند. آن‌طور که انتظار می‌رود این اختلاف در شماره مدل بیان‌گر تفاوت در تجهیزات ارتباطی این تبلت است به طوری‌که مدل SM-T930 تنها از شبکه ی وای‌فای برای وظایف ارتباطی خود استفاده می‌کند و مدل SM-T935 نیز علاوه بر وای‌فای دارای قابلیت اتصال به شبکه ی LTE + خواهد بود.

شرکت سامسونگ، نسل دوم گلکسی تب اکتیو را در اروپا و آمریکای لاتین رونمایی خواهد کرد اما احتمال این موضوع وجود دارد که عرضه ی این دستگاه را در سایر بازار ها نیز گسترش دهد.

 سامسونگ قصد دارد تا نسل دوم این تبلت را با نام گلکسی تب اکتیو 2 پاییز امسال در رویداد IFA 2107 معرفی نماید.

نظر شما در مورد گلکسی تب اکتیو چیست؟ به نظر شما تبلت های این چنینی می‌توانند مانند تلفن های هوشمند سری گلکسی اس اکتیو کارآمد باشند؟ آیا سامسونگ این دستگاه را به بازار های دیگر نیز عرضه خواهد کرد یا هدف آن فقط عرضه در بازار خاصی است؟ نظرات خود را در مورد این موضوع با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر