تبلت گلکسی تب ای ۸.۰ ۲۰۱۷ در بنچمارک GFXBench دیده شد

تبلت گلکسی تب ای ۸.۰ ۲۰۱۷ در بنچمارک GFXBench دیده شد

سامسونگ تبلت Galaxy Tab S3 را حدود چهار ماه پیش معرفی کرد، اما این تنها تبلت شرکت کره‌ای نخواهد بود که در سال جاری میلادی راه اندازی می‌شود. چراکه اکنون یک تبلت جدید از سری A سامسونگ با شماره مدل SM-T385 و با نام گلکسی تب ای ۸٫۰ در پایگاه بنچمارک GFXBench رویت شده است. با فیسیت همراه باشید.

به گزارش فیسیت، به نقل از گجت نیوز، سامسونگ تبلت Galaxy Tab S3 را حدود چهار ماه پیش معرفی کرد، اما این تنها تبلت شرکت کره‌ای نخواهد بود که در سال جاری میلادی راه اندازی می‌شود. چراکه اکنون یک تبلت جدید از سری A سامسونگ با شماره مدل SM-T385 و با نام گلکسی تب ای ۸٫۰ در پایگاه بنچمارک GFXBench رویت شده است. با فیسیت همراه باشید.

مشخصات فنی

  •  دارای یک صفحه نمایش ۸٫۰ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسلی است که به پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۴۳۵ با فرکانس کاری نهایی ۱٫۴ گیگاهرتزی و تراشه گرافیکی آدرنو ۳۰۸ تجهیز گشته است.
  • یک رم ۲ گیگابایتی (۱٫۸ گیگابایتی درج شده است) به همراه یک حافظه ذخیره سازی داخلی ۱۶ گیگابایتی (۱۱ گیگابایتی درج شده است) در دسترس است.
  • دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی (۷ مگاپیکسلی درج شده است) با قابلیت ضبط تصاویر با وضوح ۱۰۸۰ پیکسلی بهره می‌برد و دوربین سلفی آن نیز ۵ مگاپیکسلی (۴٫۷ مگاپیکسلی درج شده است) با قابلیت ضبط تصاویر با وضوح ۱۰۸۰ پیکسلی است.
  •  این دیوایس هوشمند جدید با پلتفرم اندروید ۷٫۰ نوقا راه‌اندازی خواهد شد.
  •  گواهی Wi-Fi Alliance ( مجوزی که نشان از عرضه این محصول جدید در آینده‌ای نزدیک می‌دهد.)

گلکسی تب 8

متاسفانه از قیمت Samsung Galaxy Tab A 8.0 (2017) اطلاعی در دسترس نیست اما گفته شده شاید این تبلت در نمایشگاه IFA 2017 که در برلین آلمان برگزار می‌شود، پرده برداری شود.

 

 

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر