اسم رمز گلکسي نوت 8 «Samsung Gr3at» خواهد بود

اسم رمز گلکسي نوت 8 «Samsung Gr3at» خواهد بود

ايوان بلس، افشاگر معروف صنعت تکنولوژي در توييتي نوشت که اسم رمز گلکسي نوت 8، Great نخواهد بود، بلکه Samsung Gr3at خواهد بود. با فیسیت همراه باشید.

به گزارش فیسیت، به نقل از جی اس ام، ايوان بلس، افشاگر معروف صنعت تکنولوژي در توييتي نوشت که اسم رمز گلکسي نوت 8، Great نخواهد بود، بلکه Samsung Gr3at خواهد بود. با فیسیت همراه باشید.

يکي دو ماه پيش شايعاتي در مورد نسخه بازسازي شده گلکسي نوت 7 و همچنين اسم رمز گلکسي نوت 8 شنيده مي شد. ورژن جديد اين فبلت محبوب اما نگون بخت قرار بود موقتا با نام رمز Great شناخته شود اما گويا چنين نيست. evleaks در توییتر خود اعلام کرده است که اسم رمز Galaxy Note 8 سامسونگ Gr3at انتخاب شده است.

گفته مي شود که گلکسي نوت 8 به پردازنده اسنپدراگون 836، نمايشگر 6.3 اينچي با رزولوشن 2960 در 1440 و دو دوربين 12 و 13 مگاپيکسلي در قسمت پشتي مجهز خواهد بود. اخيراً تصاويري از اين موبايل لو رفته که نشان مي دهد گلکسي نوت 8 اسکنر اثر انگشت را در کنار دوربين پشتي (همانند گلکسي اس 8) قرار نداده و همين موضوع سبب شده که بسياري باور کنند جايگاه اين سنسور به زير نمايشگر انتقال پيدا کرده است. البته هيچ يک از اين اطلاعات تاييد شده نيستند.

اگرچه فعلاً تمام اطلاعاتی که در مورد Galaxy Note 8 منتشر می‏‎شود با شک و تردید است، گفته می‌شود حضور عدد 3 در اسم رمز این گوشی اشاره به سه ویژگی جدید دارد. (گوشی که مجهز به نمایشگر Infinity Display، پردازنده اسنپدراگون 836 و دوربین دوگانه 13 + 12 مگاپیکسلی خواهد بود.)

اگر گفته ها حقيقت داشته باشند، گلکسي نوت 8، يکي-دو هفته پيش از آيفون 8 معرفي خواهد شد.

 

 

 

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر