اپل 2015: رونمایی از تلویزیون اپل

اپل 2015: رونمایی از تلویزیون اپل

بالاخره از تلویزیون جدید اپل، در مراسم بزرگ اپل رونمایی شد. حدس و گمان ها در مورد برنامه اپل برای یک تلویزیون عالی نتیجه داد و اپل تلویزیون بزرگ خود را نشان داد.


ادی کو، مدیر اجرایی امروز برای رونمایی از این تلویزیون گفت: "یک روز بزرگ برای یک صفحه نمایش بزرگ". تیم کوک، آن را آینده تلویزیون ها نامید و از یک سیستم عامل جدید، فروشگاه برنامه ها و ویژگی ها مانند یکپارچگی عمیق با Siri و ریموت جدید، خبر داد. به نظر می رسد این ریموت دارای یک صفحه لمسی و میکروفن درونی باشد که برای جستجوی Siri  از بین چندین گزینه لازم است. ویژگی تسهیل در پیدا کردن یک نمایش یا فیلم بدون شناخت سرویس یا برنامه، هم اکنون توسط رقبایی مانند رکو، سامسونگ، آمازون و ایکس باکس پیاده شده است و حال تلویزیون اپل هم این خصوصیت را خواهد داشت. در دموی نمایش داده شده، اپل ویژگی استفاده از Siri را به نمایش گذاشت.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر