از سیگارهای الکترونیکی می توان برای هک کردن کامپیوترها استفاده کرد

از سیگارهای الکترونیکی می توان برای هک کردن کامپیوترها استفاده کرد

مواظب سیگارهای الکترونیکی باشید. می توانند وسیله ای برای هک کردن شما باشند!

سیگارهای الکترونیکی نه تنها برای شما بلکه برای کامپیوترتان هم ضرر دارد!

با کاهش تعداد سیگاری ها در ایالات متحده در طی چند سال اخیر سیگارهای الکترونیکی بسیار محبوب شده اند. طرفداران سیگارهای الکترونیکی معتقدند که این دستگاه می تواند به مردم کمک کند تا سیگار را ترک کنند. آن ها همچنین معتقدند که سیگار الکترونیکی کمتر از دخانیات معمولی خطرناک هستند. 
منتقدین این سیگارها معتقدند که مایع آئروسولی که سیگارهای الکتریکی تولید می کنند می تواند مشکلات سلامتی دیگری را ایجاد کند. حال تحقیقات امنیتی نشان داده است که می توان از سیگارهای الکترونیکی برای حمله به کامپیوترها و لپ تاپ ها استفاده کرد. 
محقق، راس بوینگتون این هفته در طی کنفرانسی در بی سایدز لندن نشان داد که چگونه می توان از سیگارهای الکترونیکی برای حمله به سیستم ها استفاده کرد. سیگارهای الکترونیکی شارژی یک درگاه یو اس بی دارند که می توان با استفاده از لپ تاپ و یا دسکتاپ آن ها را شارژ کرد. ممکن است یک سخت افزار اضافی روی این دستگاه ها نصب شده باشد که وقتی به کامپیوتر متصل می شود به صورت اوتوپلی پخش خودکار شود و فرمان هایی را اجرا کند. 
تحقیقات نشان داده است که بسیاری از ما خیلی راحت یک درایو یو اس بی را از هرجایی برداشته و آن را به اولین کامپیوتری که می بینیم متصل می کنیم تا ببینیم چه محتوایی در آن است، حتی با این که این کار ممکن است کامپیوتر یک نفر را به طور کامل نابود کند. 
FourOctets، یک هکر معروف در اسکای نیوز نشان داد که چطور می توان به یک کامپیوتر دستور داد تا یک بدافزار را دانلود کند. البته قابلیت هایی مانند کنترل حساب کاربری ( UAC) موجود در ویندوز 10 حداقل از کاربر می پرسد که آیا می خواهند فایل EXE دانلود شده را اجرا کنند یا خیر. کاربران باید مواظب خطرات باشند و قبل از کلیک روی گزینه OK به پیام های کنترل حساب کاربری توجه کنند. 
مواظب سیگارهای الکترونیکی باشید. ممکن است که یک سیگار شارژی در اصل یک درایو یو اس بی باشد که می تواند کامپیوتر شما را نابود کند. 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر