آخرین خبرها از وان پلاس 5

آخرین خبرها از وان پلاس 5

تا به امروز شایعات زیادی درباره ی باتری وان پلاس ۵ به گوش رسیده است. یکی از شایعات مدعی است که یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در دستگاه تعبیه خواهد شد، در حالیکه شایعات دیگر از باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعت خبر می دهند. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجي رو، تا به امروز شایعات زیادی درباره ی باتری وان پلاس ۵ به گوش رسیده است. یکی از شایعات مدعی است که یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در دستگاه تعبیه خواهد شد، در حالیکه شایعات دیگر از باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعت خبر می دهند. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

 امروز وبسایت SlashLeaks تصویری را منتشر کرده که به نظر می رسد مربوط به بروشور تبلیغاتی چاپ شده برای وان پلاس 5 است و در آن اطلاعاتی در رابطه با باتری و فناوری شارژ سریع پرچمدار تازه کمپانی چینی مشاهده می شود.

همچنین در این عکس فناوری شارژ سریع استفاده شده در اسمارت فون مورد بحث به عنوان سریع ترین نمونه در بازار معرفی شده است.

 

وان پلاس 5

مشخصات گوشی وان پلاس ۵

اخیراً تصویری از برگه مشخصات وان پلاس ۵ منتشر شده که نشان می دهد این دستگاه در دو نسخه راه اندازی می شود.

  •  انتظار می رود این تلفن هوشمند با نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ همراه باشد.
  •  یک تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ همراه با پردازنده هشت هسته ای با قدرت پردازش ۲.۳ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۴۰، تامین قدرت دستگاه را به عهده دارند.
  • یکی از مدل ها با رم ۶ گیگابایتی و حافظه ۶۴ گیگابایتی، با قیمت ۵۱۱.۸۹ دلار آمریکا به فروش خواهد رسید. مدل دیگر با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۵۹۰ دلار عرضه خواهد شد.
  • تنظیمات دوربین دوگانه از ترکیب دو سنسور ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی تشکیل شده است؛ یکی از سنسورها وظیفه عکسبرداری مونوکروم برای دقت و شفافیت بیشتر را به عهده دارد.
  •  اندروید ۷.۱.۱ نوقا به صورت پیش فرض روی آن نصب می شود.
  • وان پلاس ۵ در سه تنوع رنگی خاکستری، طلایی و مشکی عرضه می شود. ( رنگ مشکی تنها برای نسخه 128 گیگابایتی وان پلاس 5 می‌باشد. نسخه قبلی وان پلاس یعنی 3 تی هم در آغاز عرضه با رنگ مشکی در دسترس نبود ولی پس از مدتی نسخه‌های محدودی از وان پلاس 3 تی با رنگ مشکی عرضه شد.)

فردا همه چیز در مورد پرچمدار جدید وان پلاس مشخص می‌شود. ولی با توجه به مشخصات و قیمت این گوشی، قطعاً استقبال خوبی از آن به عمل خواهد آمد. امیدواریم در کشور ما نیز پشتیبانی محصولات وان پلاس شکل بگیرد و باعث فروش بیشتر محصولات این کمپانی در ایران شود.

 

 

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر