از هم اکنون می توانید مایکروسافت آفیس را از ویندوز استور دریافت کنید.

از هم اکنون می توانید مایکروسافت آفیس را از ویندوز استور دریافت کنید.

کاربران ویندوز 10 اس از هم اکنون می توانند مایکروسافت آفیس را از ویندوز استور دریافت کنند.

از حالا به بعد می توانید مایکروسافت آفیس را از طریق ویندوز استور دانلود کنید. 

از حالا به بعد می توانید مایکروسافت آفیس را به صورت مستقیم از ویندوز استور دانلود کنید. متأسفانه اپلیکیشن آفیس در حال حاضر فقط برای کاربران ویندوز 10 اس قابل استفاده است. پس هرکسی که از نسخه استاندارد ویندوز 10 استفاده می کند فعلاٌ باید صبر کند. 

مایکروسافت اخیراٌ لپ تاپ سرفیس را منتشر کرده است. لپ تاپی که برای رقابت با مک بوک ساخته شده بود. با این حال لپ تاپ سرفیس سیستم عامل ویندوز 10 اس را اجرا می کند، نسخه ساده شده ویندوز 10 که برای رقابت با سیستم عامل کروم ساخته شده است. 
ویندوز 10 اس یک سیستم عامل خوب و ساده است، اما مشکلش این است که فقط به اپلیکیشن های موجود در ویندوز استور محدود است. این کار عمدی بوده و به مایکروسافت اجازه می دهد که هرچیزی که روی ویندوز 10 اس اجرا می شود کنترل کند که شامل مایکروسافت آفیس هم می شود. 

مایکروسافت آفیس روی ویندوز استور

مایکروسافت آفیس با ورد، اکسل، پاورپوینت، اوت لوک، اکسس و پابلیشر برای دانلود و نصب روی ویندوز استور موجود است. با این حال این اپلیکیشن های ویندوز استور فقط برای کسانی که از ویندوز 10 اس استفاده می کنند موجود است و اپلیکیشن وان نوت نیز هنوز آماده نشده است. 
البته محدودیت هایی نیز وجود دارد. برای مثال فقط نسخه های 32 بیتی موجود هستند و اضافه های COM پشتیبانی نمی شوند. درضمن همه اپلیکیشن های آفیس آزمایشی هستند تا زمانی که نصب و روند به روز رسانی به طور کامل آزمایش شود. درنتیجه ممکن است هنوز مشکلاتی وجود داشته باشد. 
ما هنوز نمی دانیم تا چه زمانی نسخه های ویندوز استور مایکروسافت آفیس به صورت آزمایشی باقی می ماند اما به زودی برای همه قابل دسترسی خواهند بود. تا آن زمان مایکروسافت اشتراک شخصی رایگان آفیس 365 را به هرکسی که یک دستگاه ویندوز 10 اس دارد هدیه می دهد. 

کلافه کردن کاربران ویندوز 10 اس

مایکروسافت ناچار بود آفیس را برای ویندوز استور موجود سازد در غیر این صورت کاربران ویندوز 10 اس حسابی کلافه می شدند. البته همیشه نسخه مبتنی بر مرورگر آفیس آنلاین موجود است اما بیشتر مردم ترجیح می دهند که خود اپلیکیشن را روی دستگاه خود نصب داشته باشند. 
آیا شما از مایکروسافت آفیس استفاده می کنید؟ یا این که از یکی از نرم افزارهای جایگزین مثل لیبرآفیس استفاده می کنید؟ اگر هنوز از آفیس استفاده می کنید آیا خوشحال هستید که قرار است به ویندوز استور بیاید؟ آیا شما هم یک لپ تاپ سرفیس دارید؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید. 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر