بازی های کلاسیک سگا به گوشی های هوشمند می آیند

بازی های کلاسیک سگا به گوشی های هوشمند می آیند

شرکت سگا با پروژه سگا فوراور راه خود را به بازی های موبایل باز کرده است.

از حالا به بعد بازی های کلاسیک و نوستالژیک سگا را روی گوشی هوشمند خود بازی کنید. 

سگا دوباره راهش را به دنیای گیم باز کرده است. شرکت ساخت بازی های ویدئویی افسانه ای سگا، سگافوراور ( Sega Forever) را منتشر کرده است تا نام شرکت خود را دوباره زنده کند. این شرکت قصد دارد بازی های کلاسیک سگا را برای گوشی های هوشمند ارائه دهد. 
زمانی بود که سگا بزرگ ترین شرکت بازی در دنیا بود. کسنول های این شرکت مانند جنسیس ( یا مگا درایو ) موفقیتی بسیار بزرگ بودند. این شرکت کاراکترهای بسیاری مانند سونیک، اکو دلفین، سیمن و الکس کید داشت که بسیار معروف و پرطرفدار بودند. 
اما سگا با انتشار کنسول دریم کست با شکست بسیار بزرگی روبه رو شد. شرکت سگا هنوز وجود دارد و برای کنسول های دیگر بازی و دستگاه های آرکید می سازد و حال با پروژه ی سگا فوراور این شرکت قدم در دنیای بازی های موبایل گذاشته است. 

زنده نگاه داشتن بازی های کلاسیک سگا

سگا فوراور نام جدیدی است که تحت آن بازی های سگای کلاسیک بسیار زیادی برای اندروید و آی او اس منتشر خواهد شد. این بازی ها کاملاٌ رایگان هستند و با تبلیغات پشتیبانی می شوند. هرکسی که نمی خواهد تبلیغ ها را ببیند می تواند دو دلار پرداخت کند. 
سگا با پنج تا از بازی های محبوب جنسیس کار خود را شروع کرده است: Sonic the Hedgehog, Comix Zone, Altered Beast, Kid Chameleon و Phantasy Star II. هر دو هفته یک بار بازی های جدید ارائه خواهد شد که بازی های مخصوص مستر سیستم، گیم گیر، ساتورن و دریم کست خواهند بود. 
همه ی بازی های سگا فوراور به صورت آفلاین قابل بازی کردن هستند و جدول امتیاز آنلاین دارند که توسط آن می توانید استعداد خود را با دیگران مقایسه کنید. بازی های قدیمی تر با استفاده از شبیه سازی برای گوشی های هوشمند ارائه می شوند اما بازی های جدیدتر نیازمند پورت کامل آی او اس و اندروید هستند. 

ارائه بازی های قدیمی به مخاطبین جدید 

چیزی که برای سگا مهم است ریشه و اصالت است در نتیجه این شرکت بازی های قدیمی خود را با استفاده از یک پلت فرم مدرن برای مخاطبین جدید منتشر می کند. اما آیا این پروژه موفقیت آمیز خواهد بود؟ این موضوع بستگی به این دارد که شبیه سازی ها و پورت ها چقدر خوب باشند. 
آیا شما هم از طرفداران سگا بودید؟ اگر بودید بازی محبوب شما کدام بود؟ طرفدار سونیک بودید یا ماریو؟ آخرین بازی سگا که انجام دادید کدام بود؟ آیا قصد دارید بازی های سگا فوراور را دانلود کنید؟ لطفاٌ نظر خود را با ما درمیان بگذارید. 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر