اپل 2015: عرضه آیفون 6S

اپل 2015: عرضه آیفون 6S

اپل خبر عرضه آیفون 6S را منتشر کرد و دقیقا این گوشی، همان است که انتظار می رفت. آیفون 6S از گوشی های پیشین اپل قابل تشخیص نیست و تقریبا با همان طراحی ارائه شده است.


این گوشی از سری های 7000 آلومینیومی مانند ساعت ورزشی اپل ساخته شده است و دارای صفحه نمایش شیشه ای قوی تری می باشد. آیفون 6S ویژگی Force Touch را که همان 3D Touch نامیده می شود، نیز به همراه آورده است. این ویژگی به شما اجازه می دهد که با فشار دادن بر روی صفحه، گزینه های جدید iOS9 را باز کنید و یا با لمس، عکس العمل برنامه را مشاهده کنید. مثلا در برنامه Mail، یک پیام را لمس کرده تا پیش نمایش آن را مشاهده کنید و یا با پایین نگه داشتن انگشت خود، بر روی نقشه می توان جهات مختلف را مشاهده کرد. برنامه هایی مانند فیسبوک و دراپ باکس نیز می توانند از مزیت های لمس سه بعدی بهره مند شوند. اساسا، این ویژگی است که پتانسیل بالایی در تغییر تعامل با آیفون ها دارد.
همانند تمام مدل های آیفون S، 6S بیشتر در جهت اصلاح و بهبود نسبت به طراحی متفاوت بوده است. این دستگاه، چیزی نیست که بتواند صاحبان آیفون 6 را به خود جلب کند، در عوض افرادی را شگفت زده می کند که آیفون های قدیمی تری را دارند یا منتظر این دستگاه بوده اند.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر