اپل 2015: افزایش کیفیت دوربین آیفون 6S

اپل 2015: افزایش کیفیت دوربین آیفون 6S

اپل 2015: افزایش کیفیت دوربین آیفون 6S

اگر امشب از مخاطبان اخبار این کنفرانس در گروه فیس ای تی باشید احتمالا تا این لحظه خبر مربوط به رونمایی از آیفون را خوانده اید.حالا نوبت به دوربین هیجان انگیز آیفون جدید رسیده است که بر اساس گزارش ها جهش بزرگی در کیفیت دوربین های آیفون داده شده است.رزولوشن این دوربین ها به شدت بیشتر شده است و سنسورهای آن نسبت به مدل های قبلی دقیق تر و حساس تر کار می کند همچنین کیفیت فیلم برداری این دوربین ها 4k است.کیفیت دوربین این پرچم دارن جدید اپل 12 مگاپیکسل است و در مقایسه با دوربین 8 مگاپیکسلی آیفون 6 کیفیت این دوربین ها پنجاه درصد افزایش یافته است.بر اساس آن چه که تا به حال گزارش شده است ظاهرا کیفیت این دوربین 12 مگاپیکسلی از کیفیت دوربین گلگسی S6 که 18 مگاپیکس است بسیار بالاتر است و دوازده مگاپیکسل واقعی است.فوکوس دقیق ،ثبت رنگ های حساس و دقیق و تنظیم نور عالی از ویژگی های این دوربین است.پردازشگر تازه ی اپل یعنی A9 این سرعت و دقت را بهبود بخشیده و به آن کمک بسیار کرده است. گفته شده است کیفیت فیلم برداری این دوربین از سوژه های در حال حرکت بسیار دقیق و جالب است.اپل تی وی و فیلم های ضبط شده توسط ایفون جدید به خوبی با هم سازگاری دارند.

خبر خوب دیگر برای اپلی هایی که عاشق سلفی هستند دوربین 5 مگاپیکسلی جلوی این آیفون است و با تعبیه ی فلش کنار این دوربین مطمئنا بسیاری از طرفداران سلفی را راضی خواهد کرد.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر