سامسونگ از گوشی گلکسی J5 Pro با حافظه رم بیشتر رونمایی کرد

سامسونگ از گوشی گلکسی J5 Pro با حافظه رم بیشتر رونمایی کرد

بر کسی پوشیده نیست که سامسونگ در سال‌های اخیر به لطف بازاریابی قوی و به کار گیری پنل‌های تولیدی خود توانسته میانه بازار گوشی‌های هوشمند را از محصولات مختلف خود اشباع کند. فارغ از کیفیت گوشی‌های میان رده این شرکت کره‌ای، سامسونگ هرساله نسل جدیدی از این گوشی‌ها را با به‌روزرسانی‌های حداقلی به بازار عرضه می‌کند که به دلیل اعمال سیستم قیمت گذاری مقرون به صرفه، توانسته جایگاه خود را حفظ کند.

اگر از علاقه‌مندان به گوشی‌های میان رده سامسونگ باشید، بدون شک با سری J گلکسی آشنایی دارید. نقطه قوت این سری بهره‌مندی از سخت افزار قدرتمند و قیمت نه چندان بالای آنهاست. هرچند سری گلکسی جی 2017 در ماه‌های اخیر به بازار عرضه گردیده، با این حال شرکت کره‌ای ساعاتی پیش از نسخه جدید گلکسی جی 5 با پسوند پرو پرده برداشت که نسبت به نسخه اصلی دارای حافظه رم بالاتری است.

بر همین اساس گلکسی J5 Pro دارای نمایشگر 5.2 اینچی سوپرامولد با رزولوشن 720 در 1280 است؛ از پردازنده اگزینوس 7870 با هشت هسته پردازشی و سرعت کلاک 1.6 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-T830MP2 برخوردار است؛ دوربین‌های پشتی و سلفی 13 مگاپیکسلی هستند؛ باتری 3000 میلی آمپرساعتی در آن به کار رفته؛ اسکنر اثرانگشت در دکمه هوم تعبیه شده و اندروید 7.0 نیز به‌طور پیش‌فرض بر روی آن نصب است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به برخورداری از حافظه رم 3 گیگابایتی و برخورداری از حافظه داخلی 32 گیگابایتی در کنار قابلیت پشتیانی از کارت حافظه جانبی اشاره کرد.

 

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر