زنفون 4 مکس با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی معرفی شد

زنفون 4 مکس با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی معرفی شد

بر کسی پوشیده نیست که هر چند در سالهای اخیر سرعت شارژ باتری‌ گوشی‌های هوشمند با به کار گیری فناوری‌های نسل جدید افزایش یافته، با این حال هنوز هم کاربران ظرفیت یک باتری را در هنگام خرید گوشی مدنظر قرار می‌دهند. شرکت‌های تولید کننده نیز با توجه به همین موضوع، هر از چند گاهی گوشی‌هایی با عمر شارژ بالا را به بازار عرضه می‌کنند که دست کم یک الی دو روز قادر است کاربران را همراهی کند.

شرکت ایسوس که هرچند در بازار گوشی‌های همراه جایگاه قابل توجهی ندارد، با این حال هر از چند گاهی سعی می‌کند تا با ارائه محصولاتی با قابلیت‌های خاص، از سود این بازار بی‌بهره نماند. در همین راستا این شرکت تایوانی ساعاتی پیش از گوشی جدید خود با نام زنفون ۴ مکس رونمایی کرد که دارای یک باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی است. علاقه‌مندان به این برند در جریان هستند که سالانه یک نسل از گوشی‌های زنفون ایسوس به بازار عرضه می‌شود و نام گذاری آن‌ها نیز بر اساس قابلیت‌های خاص هر مدل صورت می‌گیرد. به عنوان مثال زنفون زوم دارای دوربینی قدرتمند است و یا زنفون دلوکس دارای طراحی بدنه خاصی است.

به هر حال زنفون ۴ مکس در سه نسخه با رم ۲/۳/۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۶/۳۲/۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شود. فضای حافظه ذخیره سازی هر سه نسخه می‌تواند با استفاده از حافظه میکرو اس دی تا ۲۵۶ گیگابایت ارتقا یابد. گوشی جدید ایسوس همچنین در سینه، میزبان تراشه چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۴۲۵ با سرعت کلاک ۱٫۴ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو ۳۰۸ است. البته نسخه دیگری با بهره‌مندی از پردازنده اسنپ‌دراگون ۴۳۰ با سرعت کلاک ۱٫۴ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۰۵ هم قابل سفارش خواهد بود.

در سوی دیگر زنفون ۴ مکس از نمایشگری ۵٫۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بهره برده و دارای دوربین اصلی و سلفی به ترتیب ۱۳ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی است. همان‌طور که گفته شد وجه تمایز این محصول نسبت به سایر میان رده‌های موجود در بازار، بهره‌مندی از یک باتری قدرتمند 5 هزار میلی آمپر ساعتی است. طبق ادعای شرکت سازنده، این باتری می‌تواند تا ۲۲ ساعت انرژی لازم برای نمایش ویدیو، ۴۰ ساعت برای مکالمه و ۴۶ روز حالت استندبای را فراهم کند.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به ابعاد بدنه ۱۵۴ در ۷۶٫۹ در ۸٫۹ میلی‌متر، ۱۸۹ گرم وزن، میکروفون‌های مهارکننده نویز و اسپیکرهای ۵ مگنتی، قابلیت نصب دو سیم کارت و پشتیبانی از اندروید ۷ نوقا اشاره کرد. مدل ۲ گیگابایتی پایه با شماره مدل ZC۵۵۴KL با قیمتی حدود ۲۳۴ دلار عرضه می‌شود و این در حالیست که اطلاعاتی در رابطه با قیمت سایر نسخه‌های آن ارائه نشده است.

منبع خبر: androidheadlines


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر