درز مشخصات احتمالی گوشی هواوی میت 10 پیش از رونمایی رسمی

درز مشخصات احتمالی گوشی هواوی میت 10 پیش از رونمایی رسمی

اگر یکی از هواداران برند هواوی باشید، بدون شک در جریان هستید که این شرکت چینی به طور معمول در پاییز هر سال از پرچم‌داران سری میت خود رونمایی می‌کند. به طور کلی گوشی‌های سری پی در تقابل با گوشی‌های نیمه اول سال به بازار عرضه می‌شوند و پرچم‌دار سری میت کاهش فروش آیفون را هدف می‌گیرد. بر همین اساس و با نزدیک شدن به موعد مذکور، شاهد درز شایعاتی در رابطه با قابلیت‌های میت 10 هستیم که به نظر می‌رسد به طور جدی فروش گوشی‌های سامسونگ، ال‌جی و حتی آیفون را به چالش خواهد کشید.

در بحبوحه به کار گیری فناوری‌هایی از قبیل نمایشگر بدون حاشیه، ژست‌های حرکتی و یا تعبیه سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر، هواوی ترجیح داده تا به شکل سنتی گوشی‌های خود را طراحی کرده و تعداد معدودی از بالا رده‌های خود را به چنین قابلیت‌هایی تجهیز کند.

البته این روال با همه گیر شدن استفاده از نمایشگرهای بدون حاشیه کناری در حال تغییر است، چرا که تصاویر و شایعات منتسب به هواوی میت 10 گواهی می‌دهد این محصول به نمایشگری خاص تجهیز شده که در بین تمامی گوشی‌های هواوی منحصر به فرد است.

یکی از جذاب‌ترین شایعاتی که در خصوص این گوشی شنیده می‌شود، تجهیز شدن آن به نمایشگر Full Active شرکت ژاپن دیسپلی (JDI)، یک نمایشگر 6 اینچی با وضوح 1080 در 2160 پیکسل است که از لبه‌هایی بسیار باریک برخوردار است. ما همچنین این را می‌دانیم نمایشگر مذکور به نوعی طراحی شده که کاربر حتی با انگشتان خیس خودش نیز می‌تواند از آن استفاده کند؛بدون شک این یک خاصیت بسیار مهم برای گوشی‌هایی مقاوم در برابر آب است. در نهایت بایستی یادآور شویم که این صفحه نمایش با نسل دوم تکنولوژی “Pixel Eyes” همراه شده است که سیاهی عمیق‌تری را به ارمغان می‌آورد.

فارغ از قابلیت‌های نمایشگر گوشی مورد بحث، شرکت چینی میت 10 را به سخت افزاری قدرتمندی مانند تراشه کرین 960 یا حتی 970، 6 گیگابایت حافظه رم، فناوری لمس سه بعدی و اسکنر قرنیه مجهز کرده که می‌تواند به رقیب قدرتمندی برای آیفون 8، ال‌جی وی 30 و نوت 8 سامسونگ تبدیل شود.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر