بهترین بازی‌های پوکمون روی اندروید

بهترین بازی‌های پوکمون روی اندروید

پوکمون هم در تلویزیون و هم در دستگاه‌های Game Boy جایگاه خود را پیدا کرده است. امروزه، طرفداران رو به بازی‌های اندرویدی آورده‌اند تا بازی‌های مورد علاقه خود را به طور ثابت داشته باشند. بنابراین اینجا لیست مختصری از بهترین بازی‌های پوکمون تهیه کرده‌ایم.

در این پست لیستی از بهترین بازی‌های پوکمون شبیه سازی شده روی اندروید را مشاهده می‌کنید.

Pokémon GO – ستاره میدان

آیا این روزها پوکمون گو واقعاً به معرفی هم نیاز دارد؟ سال گذشته این بازی یک جنجال واقعی داشت، از آنجا که به طرفداران پوکمون امکان می‌داد که هر زمان آن را بازی می‌کنند، به یاد دوران کودکی خود بیافتند. به طور خلاصه، با این بازی می‌توانستید با اپلیکیشن باز شده راه بروید و به لطف ویژگی واقعیت افزوده، از دوربین گوشی خود برای شناسایی پوکمون استفاده کنید.
این بازی به سرعت معروف شد. با این وجود، بعد از چندین روز، علاقه به آن اندکی کاهش یافت، اما این بازی می‌دانست چگونه یک پایگاه جامع از کاربر را حفظ کند. زیرا به تازگی یک آپدیت بزرگ برای ارائه یک تجربه متفاوت به کاربران منتشر کرد، که اطمینان می‌داد کاربران به طور منظم به انجام این بازی ادامه خواهند داد.
نسخه برنامه: 0.63.4
سایز برنامه: 85.9 مگابایت
سازگاری برنامه: اندروید 4.4 و بالاتر
هزینه: رایگان با پرداخت درون برنامه


Pokémon: Magicarp Jump – مدل جدید

بازی‌های پوکمون زیادی قبل از انتشار پوکمون گو وجود داشتند، اما این بازی نشان داد که پتانسیل بسیار زیادی برای این موجودات کوچک وجود دارد. زمان زیادی طول نکشید تا مجیکارپ‌جامپ بیاید، یک بازی پوکمون که از یک ژانر کاملاً متفاوت هم است. این بازی با بدترین پوکمون: یعنی مجیکارپ روبرو می‌شود. شما باید آن‌ها را پیدا کرده و آموزش دهید (مثل tamagotchi ها) و در نهایت، هنگامی که به اندازه کافی قدرتمند شدند، با آن‌ها بجنگید.
نیازی به بلند شدن نیست و می‌توانید آن را هر جایی که نشسته‌اید بازی کنید. این بازی مطمئناً شما را سرگرم خواهد کرد، اما اگر می‌خواهید کاملاً در دنیای پوکمون غرق شوید، باید یک بازی متفاوت را انتخاب کنید.
نسخه برنامه: 1.1.0
سایز برنامه: 59.1 مگابایت
سازگاری برنامه: اندروید 4.1 و بالاتر
هزینه: رایگان با پرداخت درون برنامه


Pokémon TCG Online – بازی کارتی پوکمون

این هم یک نوع کاملاً متفاوت از بازی است: این بازی درباره جمع‌آوری کارت است. در واقع یک اقتباس دیجیتالی از بازی جمع‌آوری کارت اصلی است. شما با یک حریف مواجه می‌شوید، که می‌تواند انسان یا هوش مصنوعی باشد و طبق سنت: شما یک حریف پیدا کرده و هردوی شما وارد استیجی می‌شوید که کارت‌ها را پیدا خواهید کرد.
درست مثل همه بازی‌ها، هدف آن داشتن بهترین میز و بردن بهترین کارت‌ها است. این بازی برای تبلت‌های اندروید و آی اواس، یا حتی برای ویندوز و مک‌اواس در دسترس است.
نسخه برنامه: 2.45.0
سایز برنامه: 25.09 مگابایت
سازگاری برنامه: اندروید 4.0 و بالاتر
هزینه: رایگان با پرداخت درون برنامه


Pokémon Shuffle – بازی پازلی

این یک بازی از "کمپانی پوکمون" است. همچنین کمی متفاوت با گیم‌پلی ساده و گرافیک کودکانه است. باید با پوکمون‌ها بجنگید و آن‌ها را بگیرید، جنگ‌ها کاملاً اصلی هستند، زیرا در شبکه‌ای اتفاق می‌افتند که باید پوکمون خود را در آن کنار هم، افقی یا عمودی قرار دهید (حداقل سه تا).
این بازی کاربر پسند است و درک آن نسبتاً آسان می‌باشد. مزیت این بازی (حداقل برای بعضی از افراد) این است که استرس‌زا نیست: کارها را با سرعت خودتان انجام می‌دهید. بازی با برخی دستگاه‌ها سازگار نیست، پس به یاد داشته باشید که توضیحات صفحه پلی‌استور را برای یافتن اطلاعات بیشتر بخوانید.
نسخه برنامه: 1.10.0
سایز برنامه: 75.1 مگابایت
سازگاری برنامه: اندروید 4.1 و بالاتر
هزینه: رایگان با پرداخت درون برنامه


Camp Pokémon – بازی برای کشف دنیای پوکمون

کمپ پوکمون یک بازی ویژه در نوع خود و همچنین به شیوه دیگری است. بازی‌های ذکر شده در بالا همه یک هدف خاص دارند. کمپ پوکمون از آنجا متفاوت است که دارای هدف خاصی نیست، تمام آن درمورد کشف دنیای پوکمون است. مفهوم ساده است: شما خود را در جزیره‌ای می‌یابید که در آن می‌توانید از بین چندین فعالیت انتخاب کنید. این فعالیت‌ها از پیدا کردن پوکمون تا جنگیدن تنوع دارند.
انتظار گرافیک پیشرفته نداشته باشید: هدف بازی ارائه یک تجربه ساده و متنوع (بر روی چندین فعالیت) به جای تمرکز بر یک فعالیت واحد و به حداکثر رساندن پتانسیل آن است. علاوه بر این، بازی هم برای کودکان و هم بزرگسالان مناسب است و همه را سرگرم می‌کند، اما می‌تواند بعد از مدتی هم خسته کننده شود.
نسخه برنامه: 1.2.6
سایز برنامه: 179 مگابایت
سازگاری برنامه: اندروید 2.3 و بالاتر
هزینه: کاملاً رایگان

آیا شما هم بازی خوب دیگری از پوکمون سراغ دارید؟

 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

منبع خبر: androidpit

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر