پاسخ به استوری های اینستاگرام با تصویر و ویدیو

پاسخ به استوری های اینستاگرام با تصویر و ویدیو

یکی از ویژگی‌های جالب و جذاب برنامه اینستاگرام، قابلیت ایجاد استوری است که نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. اینستاگرام همواره برای این قابلیت پرطرفدار، به روز رسانی‌هایی را ایجاد می‌کند و برای بهبود آن همواره در تلاش است. در اين قابليت جذاب اخیراً امكان پاسخ به استوری به وسيله ی تصوير و ويديو نيز فراهم شده است.

به روز رسانی جدید اینستاگرام به کاربران امکان می‌دهد که با تصویر یا ویدیو به استوری ها پاسخ دهند.

 

یکی از ویژگی‌های جالب و جذاب برنامه اینستاگرام، قابلیت ایجاد استوری است که نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. اینستاگرام همواره برای این قابلیت پرطرفدار، به روز رسانی‌هایی را ایجاد می‌کند و برای بهبود آن همواره در تلاش است.   

 قابلیت ايجاد استوري در اين شبكه اجتماعي جذاب، به کاربرانش این امکان را می‌دهد که عکس‌ها و ویدیوهای خود را در قالب اسلاید شو (slide show)، با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارند. نکته جالب توجه استوری اینستاگرام این است که اسلاید شو به اشتراک گذاشته شده، به مدت  ۲۴ ساعت باقی می‌ماند.

تا قبل از این به روز رسانی اخير، کاربران اینستاگرام تنها قادر بودند با ارسال پیام به استوری ها پاسخ بدهند. اما اخیراً اینستاگرام اعلام کرده است که در به روز رسانی جدید این شبکه اجتماعی جذاب و پرطرفدار، امکان پاسخ به استوری های به اشتراک گذاشته شده به وسیله‌ی تصویر و ویدیو فراهم شده است.

استفاده از این قابلیت جدید بسیار ساده است. تنها نیاز است که روی آیکون دوربینی که در پایین و گوشه سمت چپ هر استوری قرار می‌گیرد، کلیک کنید و ویدیو و یا تصویر مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را ارسال نمایید.

نکته‌ی جالب در این آپدیت این است که شما می‌توانید از ابزارهایی همچون استیکر و فیلترهای مختلف صورت موجود در اینستاگرام و … در پاسخ به استوری ها استفاده کنید.

پاسخ به استوري هاي اينستاگرام با تصوير يا ويديو

 

هنگامی که پاسخی برای یک استوری دریافت می‌کنید، این پاسخ در بخش Inbox برنامه اینستاگرام شما قرار می‌گیرد. این نکته را در نظر داشته باشید که اگر پاسخی که برای استوری شما فرستاده شده است را ببینید و یا از آن اسکرین شات بگیرید، کسی که به استوری شما پاسخ داده است متوجه خواهد شد.

این قابلیت جدید، برای نسخه‌های ۱۰٫۲۸ و بالاتر و برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS در دسترس است. این به روز رسانی جدید برای کاربران iOS در اپ استور و برای کاربران اندروید از طریق گوگل پلی قابل دریافت است.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر