سامسونگ از کمرافون گلکسی On Max در هند رونمایی کرد

سامسونگ از کمرافون گلکسی On Max در هند رونمایی کرد

شرکت سامسونگ صبح امروز از گوشی هوشمند گلکسی On Max که به دوربین 13 مگاپیکسلی مجهز گردیده و میتواند به نیاز سلفی بازها به خوبی پاسخ دهد رونمایی کرد.

گوشی‌های هوشمند امروزه به یکی از اجزای لاینفک زندگی روزمره ما تبدیل شده‌اند و کمتر شخص علاقه‌مند به فناوری یافت می‌شود که لااقل یک گوشی همراه نداشته باشند. برخی از افراد از گوشی همراه در جهت وبگردی و یا گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی موبایل استفاده می‌کنند و برخی نیز آن را صرفاً یک وسیله سرگرمی می‌دانند. در این بین افرادی نیز یافت می‌شوند که عاشق سلفی گرفتن و انتشار تصاویر خود در شبکه‌های هستند. شرکت‌های تولید کننده موبایل نیز با توجه به همین موضوع، طیف وسیعی از مدل‌های جدید را با بهره گیری از دوربین‌های سلفی با فناوری‌های جدید به بازار عرضه می‌کنند که نیاز سلفی بازها را به خوبی برآورده می‌کند.

سامسونگ نیز که به عنوان بزرگترین تولید کننده موبایل در جهان شناخته می‌شود، در چند سال اخیر سرمایه گذاری سنگینی را در جهت ارائه گوشی‌هایی با دوربین سلفی باکیفیت انجام داده است. جدیدترین محصول این حوزه سامسونگ را میتوان گوشی گلکسی On Max دانست.

بر این اساس نقطه قوت گلکسی وان مکس بهره مندی از دوربین اصلی و سلفی ۱۳ مگاپیکسلی است. به لطف گشودگی دیافراگم f/۱٫۷، این سنسور قادر است نور بیشتری را به سنسور منتقل کند و همین مسئله سبب ثبت تصاویر بهتر در محیط‌های کم نور و داخلی می شود. در سوی دیگر هر دو سنسور به فلاش ال ای دی مجهز شده‌اند و این یعنی آنکه حتی در محیط‌هایی با روشنایی کم نیز میتوان تصاویر سلفی روشن را ثبت کرد.

جدا از بحث دوربین، گلکسی وان مکس از نمایشگری ۵٫۷ اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی، تراشه هشت هسته‌ای ساخت مدیاتک که در بهترین شرایط با کلاک فرکانس ۲.۳۹ گیگاهرتز کار خواهد کرد، ۴ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی در کنار پشتیبانی از کارت حافظه جانبی بهره برده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول که فعلاً به طور انحصاری در بازار هند عرضه خواهد شد میتوان به بدنه تمام فلزی،بهره مندی از ابزاری احتصاصی در جهت به اشتراک گذاری آسان تصاویر سلفی در شبکه های اجتماعی، باتری ۲۵۳۰ میلی‌آمپر ساعتی و قدرت گرفتن از اندروید ۷ نوقا اشاره کرد.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر