اپل 2015: آپدیت آفیس برای سیستم عامل ios9

اپل 2015: آپدیت آفیس برای سیستم عامل ios9

اپل 2015: آپدیت آفیس برای سیستم عامل ios9

اپلی ها اپلیکیشن افیس که محصولی از شرکت مایکروسافت است را در سیستم عامل تازه ی خود یعنی ios 9 کمی متحول کرده اند.این آپدیت آفیس با عرضه ی این سیستم عامل در 25 شهریور در دسترس اپلی قرارخواهد گرفت همچنین کسانی که آیپد پرو تازه معرفی شده را تهیه کنند نیز این آپدیت راخواهند داشت.

هنوز ساعاتی از معرفی آیپد پرو نگذشته است اما کم کم حرف هایی از کپی برداری و یا اگر بهتر بخواهیم بگوییم خلاقیت کمرنگ معروف اپلی ها به گوش می رسد.در بیش تر گزارش هایی که تا به این ساعت منتشر شده است دقیقا از اصطلاح 'Surface-like' به معنای "شبیه سرفیس" استفاده شده است و این به احتمال زیاد نقطه ی اغاز جنگ و جدل های بین این دو کمپانی و هوادارانشان خواهد بود.البته ناگفته نماند ایپد پرو به شدت شبیه سرفیس های محبوب مایکروسافت است و این تشابه را می توان در کیبورد آیپد پرو،کیک استند و قلم این تبلت اپلی به وضوح مشاهده کرد.بر اساس حدس هایی که تا به حال زده شده استفاگر ردموندی ها و کاپرتینوی ها جمع شوند و محصولات خود را با هم مقایسه کنند،سرفیس یک سر و گردن از آیپد پرو بالاتر خواهد بود.

به هر حالآپدیت آفیس برای اپلی ها با قابلیت های آیپد پرو سازگار خواهد بود و کاربران می توانند در محیط آفیس با قلم و کیبورد دید اپل کاربری آسان تر و مفیدتری را داشته باشند.استفاده از پاورپوینت برای طراحی اسلایدها بسیار جذاب شده است. در قسمتی از این کنفرانس نشان داده شد در محیط کاربری آفیس فرد با قلم و یا انگشت خود دایره های نامنظمی را رسم می کند و بعد این دایره ها به صورت خودکار مرتب و درست می شوند و می توان از آن ها در ساخت اسلاید و یا شاخص های آماری استفاده کرد.اشکال نامنظم و یا خط های کج و خطا رفته به سرعت و آسانی به صورت خودکار مرتب و تنظیم می شوند.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر