این مچ بند می تواند جان شما را نجات دهد

این مچ بند می تواند جان شما را نجات دهد

مچ بند Wrixo سوابق پزشکی و اطلاعات مهم را درمورد وضعیت سلامت شما ذخیره کرده و درمواقع اورژانسی در اختیار پزشکان قرار می دهد.

یک مچ بند با فناوری ساده ساخته شده که می تواند اطلاعات پزشکی شما را در زمانی که توانایی این کار را ندارید با پزشک شما به اشتراک بگذارد.
برعکس تکنولوژی های پوشیدنی با سی پی یو، آنتن یا صفحه نمایش، Wrixo یک مچ بند ضد آب است که می تواند با استفاده از یک کد QR یا یک تراشه NFC به اطلاعات مهم پزشکی بیمار دسترسی یابد. این اطلاعات شامل سابقه پزشکی، نسخه دارو و آلرژی است که شما از قبل روی فضای ابری ذخیره کرده اید. 
کاربران همچنین می توانند اطلاعات دیگری مانند گروه خونی، شماره بیمه و چیزهایی مانند جواب آزمایش یا عکس برداری ایکس ری یا ام آر آی خود را وارد کنند. طبق گفته Wrixo، از تکنولوژی هیپو کمپلیانس در این مچ بند استفاده شده. البته هنوز سوالات زیادی درمورد حریم شخصی و امنیت، به خصوص در زمینه پزشکی وجود دارد. 
این محصول که قیمت آن از  شصت هزار تومان شروع می شود از یک کد  QR استفاده می کند تا به پزشک امکان دسترسی به اطلاعات را بدهد. فضای ابری Wrixo برای اطلاعات پزشکی در دو حالت رایگان و غیر رایگان موجود است. 
با استفاده از یک برچسب می توانید این دستگاه را به گردنبند یا جاسوئیچی تبدیل کنید. کسانی که از سگ کمکی استفاده می کنند می توانند آن را به قلاده سگ خود متصل کنند. 
هم اکنون می توانید این دستگاه را از وبسایت Wrixo خریداری کنید. 
در حال حاضر نمی توانیم بگوییم که این مچ بند تحت فشار در شرایط ضروری چگونه عمل خواهد کرد اما شرکت سازنده  Wrixo ادعا کرده که طی آزمایش‌ ها این دستگاه خیلی خوب عمل می کند.
رئیس این شرکت، جورج شیه می گوید که این مچ بند می تواند جان یک فرد را نجات دهد چرا که بسیار مهم است که در شرایط اورژانسی پزشک بتواند دسترسی سریع به سابقه پزشکی بیمار داشته باشد تا بتواند خیلی زود روند درمان را شروع کند. 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر