اپلیکیشن لوکز، مکان یاب ایرانی

اپلیکیشن لوکز، مکان یاب ایرانی

امروزه تعداد اپلیکیشن هایی که با ماهیت مکان یاب و مسیر یاب، فعالیت دارند کم نیست. یکی از پراستفاده‌ترین این اپلیکیشن ها، google maps است. اما این اپلیکیشن ها معمولاً دیدی کلی از منطقه در اختیار کاربر قرار می‌دهند. در ضمن گوگل بر موقعیت‌های مکانی مربوط به کسب و کار تمرکز دارد. لوکز یک اپلیکشین ایرانی است که همچون google maps، با ماهیت مکان یابی فعالیت دارد اما با استفاده از دسته‌بندی دقیق می‌تواند پاسخ‌گویی نیازهای کاربران باشد.

لوکز یک اپلیکیشن موقعیت‌یابی است که نیازهای شما برای یافتن مکان‌های مورد نظرتان را در داخل شهرهای ایران، برآورده می‌کند.


امروزه تعداد اپلیکیشن هایی که با ماهیت مکان یاب و مسیر یاب، فعالیت دارند کم نیست. یکی از پراستفاده‌ترین این اپلیکیشن ها، google maps است. اما این اپلیکیشن ها معمولاً دیدی کلی از منطقه در اختیار کاربر قرار می‌دهند. در ضمن گوگل بر موقعیت‌های مکانی مربوط به کسب و کار تمرکز دارد.
لوکز یک اپلیکشین ایرانی است که همچون google maps، با ماهیت مکان یابی فعالیت دارد. مزیت اپلیکشین لوکز نسبت به سایر اپلیکشین های مشابه، این است که با دسته بندی مکان‌ها می‌تواند به تمامی نیازهای کاربر پاسخ بدهد. برای مثال قادر است مکان رستوران‌ها، جایگاه‌های سوخت، اماکن تفریحی و … را روی نقشه نمایش دهد و تجربه ای به مراتب ساده‌تر و کارآمدتر برای کاربر به ارمغان بیاورد.

اگرچه لوکز اولین اپلیکیشن موقعیت یاب نیست اما به این دلیل که شهرهای مختلف داخلی را پوشش می‌دهد و از دست بندی اماکن استفاده می‌کند، نسبت به سایر اپلیکیشن ها برتری دارد. نکته‌ی جالب این است که حجم زیادی از اطلاعات این اپلیکیشن توسط کاربران به‌دست آمده است.


روش کار با لوکز

کار با این اپلیکیشن بسیار ساده است. کافی است ابتدا منطقه خود را انتخاب کنید. سپس از دسته‌بندی، مکان مورد نظر خود را انتخاب کنید. لوکز نزدیک‌ترین مکان‌ها را با توجه به موقعیت فعلی شما برایتان لیست می‌کند. 
با همه‌ی مزایای گفته شده، لوکز یک نقطه ضعف اساسی دارد. مواردی مشاهده شده است که برخی آدرس‌های نشان داده شده، نه تنها به موقعیت فعلی کاربر نزدیک نیست بلکه در بعضی موارد فاصله‌ی زیادی تا موقعیت کاربر دارد.
لوکز برای رفع این نقطه ضعف، با افزودن قابلیت ثبت مکان‌های جدید، از خود کاربران کمک گرفته است. اطلاعاتی که توسط اپراتورهای لوکز وارد شده‌اند، دارای تیک سبز رنگ، به معنای مورد تأیید بودن، هستند اما اطلاعاتی که توسط کاربران وارد می‌شوند تیک نخواهند خورد.

 

نسخه‌ی جدید لوکز

در نسخه‌ی جدید برای کاربرانی که در گسترش این اپلیکیشن همکاری دارند، در ازای پاسخ به صحت یا عدم صحت اطلاعات وارد شده، امتیازاتی در نظر گرفته شده است. کاربر با استفاده از امتیازات خود می‌تواند در امور خیریه مشارکت داشته باشد و از سایر خدمات پیشنهادی اپلیکیشن استفاده کند.
نسخه‌ی جدید اپلیکیشن لوکز به‌زودی منتشر خواهد شد و نسخه‌ی iOS آن نیز تقریباً آماده است.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر