طراحی آیفون ۸ چگونه خواهد بود؟

طراحی آیفون ۸ چگونه خواهد بود؟

به مناسبت دهمین سالگرد عرضه‌ی گوشی‌های آیفون، شركت اپل در نظر دارد امسال علاوه بر دو نسخه‌ی همیشگی آیفون، از نسخه‌ی دیگری همراه با تغییرات بسيار گسترده، رونمایی کند. آخرین تصاویر منتشر شده منتسب به آیفون ۸، نشان از این دارد که احتمالاً با دو برابر بزرگ تر شدن کلید پاور، سنسور اثر انگشت با آن ترکیب خواهد شد.

آخرین تصاویر منتشر شده منتسب به آیفون ۸، نشان از این دارد که احتمالاً با دو برابر بزرگ تر شدن کلید پاور، سنسور اثر انگشت با آن ترکیب خواهد شد.

 

به مناسبت دهمین سالگرد عرضه‌ی گوشی‌های آیفون، شركت اپل در نظر دارد امسال علاوه بر دو نسخه‌ی همیشگی آیفون، از نسخه‌ی دیگری همراه با تغییرات بسيار گسترده، رونمایی کند.

در چند روز گذشته، تصاویری از طراحی احتمالی آیفون ۸، منتشر شده است. بر اساس این تصاویر منتشر شده، به نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند، از یک پنل نسبتاً بزرگ برخوردار است. با توجه به شواهد به نظر می‌رسد این پنل ۵٫۸ اینچ خواهد بود.

در این نسخه به نظر می‌رسد حاشیه‌ها تا حد امکان حذف شده‌اند تا جایی که تنها در قسمت بالای در وسط گوشی، حاشیه‌ای کوچک وجود دارد که جایگاه بلندگوی مکالمات و سنسورهای کنار دوربین سلفی است. در ضمن در این نسخه آیفون، به نظر می‌رسد کلید فیزیکی home، نیز حذف شده است.

حذف حاشيه در آيفون 8

 

تصاویر منتشر شده حاکی از آن است كه چینش دوربین پشت گوشی، از حالت افقی به حالت عمودی تبدیل شده است. شاید دلیل این تغییر چینش، اقدامات و تلاش‌های این شرکت برای افزودن ویژگی‌های مبتنی بر واقعیت افزوده، به این نسخه آیفون باشد.

دوربين پشتي آيفون 8

 

يكي ديگر از مواردی كه از تصاویر منتشر شده مي توان دريافت اين است که در آیفون ۸، درگاه USB تایپ C، حذف شده است و اپل همچنان از درگاه لایتنینگ در این گوشی هوشمند استفاده خواهد کرد. همچنين به احتمال قوی همانند آیفون ۷ و ۷ پلاس، جک هدفون نیز در آیفون ۸ تعبیه نشده است.

یکی از مهمترین تغییراتی که به نظر می‌رسد آیفون ۸ نسبت به سایر سری‌ها داشته باشد، کلید پاور است. تصاویر حاکی از آن است که کلید پاور در آیفون ۸، تقريبا دو برابر بزرگ‌تر از قبل شده است. از آنجایی که در پنل پشتی خبری از سنسور اثر انگشت نیست و از ترکیب سنسور اثر انگشت با نمایشگر هم اطلاعاتی در دست نیست، به نظر می‌رسد اپل در نظر دارد از ترکیب کلید پاور با سنسور اثر انگشت بهره ببرد؛ سیاستی که سونی در گوشی‌های خود از آن استفاده می‌کند.

كليد پاور در آيفون 8

 

اما هنوز اسراری درباره‌ی آیفون ۸ وجود دارد که پاسخی برای آن در تصاویر موجود نیست. ظرفیت باطری، مشخصات دوربین و عملکرد چیپ ست A۱۱ از جمله‌ی این اسرار هستند که برای فاش شدنشان باید منتظر رونمایی این گوشی باشیم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر