بهترین گوشی‌های هوشمند ساخت چین

بهترین گوشی‌های هوشمند ساخت چین

گوشی‌های هوشمند چینی از گذشته تیرهٔ کپی شدن از روی آیفون و داشتن نرم‌افزار غیر قابل اعتماد ظهور کرده‌اند و حالا تبدیل به یک قدرت جدید در بازار جهانی شده‌اند. حتی با احتساب هزینه‌های واردات، این گوشی‌ها بسیار ارزان‌تر از گوشی‌هایی هستند که در غرب فروخته می‌شوند، اما اغلب به همان اندازه هم کیفیت ساخت و ویژگی‌های خوبی دارند. برخی گوشی‌های چینی بسیار خوبی وجود دارند که به طور رسمی همه جا فروخته می‌شوند، اما تعدادی هم هستند که ممکن است چیزی از وجود آن‌ها نشنیده باشید. پس ما لیستی از بهترین گوشی‌های چینی را برای شما فراهم کردیم.

در این پست قصد داریم شما را با بهترین گوشی‌های هوشمند ساخت چین آشنا کنیم.

OnePlus 5

وان‌پلاس 5 آخرین پرچم‌دار از سازنده چینی است و حتی در مقایسه با پرچم‌دار پیشین خود، وان‌پلاس 3T، یک قدرت مطلق است. دو نوع از این گوشی‌هوشمند وجود دارد، که هریک رم و میزان حافظه داخلی متفاوتی دارند. نسخه 64 گیگابایت/ 6 گیگابایت رم 479 دلار است، درحالی که نسخه 128 گیگ/ 8 گیگ رم 539 دلار فروخته می‌شود. با توجه به این که این دستگاه دارای آخرین پردازنده کوالکام می‌باشد، یعنی در حقیقت همان اسنپ‌دراگون 835 در گلکسی اس 8، این یک قیمت باورنکردنی است.
همانطور که در بررسی خود اشاره کردیم، وان‌پلاس 5 شباهت زیادی با آیفون 7 دارد، اما پشت آن دارای انحنای بیشتر و ارگونومیک‌تر، با یک دوربین کوچک قابل‌توجه است. با چنین مقدار زیادی RAM، گوشی عملکرد فوق العاده ای دارد و قابلیت Dash Charge آن به خوبی عمل می‌کند. عملکرد دوربین کاملاً مناسب است و از همه مهم‌تر، در اکثر کشورها در دسترس است.

وان پلاس 5


Honor 8

آنر 8 یک دستگاه واقعاً قابل توجه به نسبت قیمت آن است. این گوشی‌هوشمند کمتر از 400 دلار است، اما عملکرد آن با گوشی‌های 700 دلاری هم‌عصر خود برابری می‌کند. با این دستگاه، هوآوی توانست با نصف قیمت یک گوشی‌هوشمند رده بالا با طراحی مجلل ارائه دهد.
طراحی آنر 8 آن را از بقیه جدا می‌کند. بعلاوه، دارای تاچ مطلوبی است و بدنه شیشه‌ای و آلومینیومی، عملکرد قوی و عمر باتری فوق‌العاده‌ای دارد. علاوه بر سیستم دوربین 12 مگاپیکسلی دوگانه آن با یک تثبیت کننده تصویر نوری، دارای تکنولوژی پیکسل دوگانه و فوکوس سریع هم است. پس حتماً متوجه شده‌اید که چرا اصرار داریم آنر 8 یک گوشی ارزشمند عالی است.

آنر 8


Honor 6X

بازهم آنر در بالای لیست قرار می‌گیرد. آنر 6X نیازهای چندین ساله برای داشتن یک گوشی ارزان‌قیمت بدون سازگاری زیاد با مشخصات را برآورده می‌کند. این گوشی ویژگی‌های سطح بالایی را ارائه می‌دهد، اما چیزی که آن را جدا از بقیه قرار می‌دهد، نسبت قیمت به عملکرد آن است.
6X یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی فول اچ‌دی LCD، پردازنده 16 نانومتری هشت هسته‌ای HiSilicon Kirin 655 و یک باتری 3340 میلی‌آمپر ساعت دارد. این جنبه‌های ترکیبی به این معنی است که شما یک گوشی هوشمند قدرتمند دریافت می‌کنید که می‌تواند با یک روز استفاده معمولی بدون فشار زیاد کار کند. این دستگاه آخرین نسخه اندروید را اجرا می‌کند و دوربین عقب 12 مگاپیکسلی رضایت‌بخش نیز دارد.

آنر 6 ایکس


OnePlus 3T

در بین پرچم‌داران 2016، وان‌پلاس 3T واقعاً ما را تحت تأثیر قرار داد. پردازنده اسنپ‌دراگون 821 به علاوه 6 گیگابایت رم واقعاً بسیاری از رقبای مشهور خود را کنار می‌زند. این پرچم‌دار کشنده حتی برای مدت کوتاهی لقب سریع‌ترین گوشی بازار را به دست آورد. از نظر طیف عملکرد، وان‌پلاس 3T در بالای لیست است و برای اثبات این موضوع می‌توانید نتایج بنچ‌مارک آن را مشاهده کنید.
طراحی آن نیز بسیار شیک است، به ویژه اگر در مورد ایده داشتن قاب شیشه‌ای مشکلی نداشته باشید.

وان پلاس 3 تی


Huawei Mate 9

هوآوی میت 9 یک دستگاه قدرتمند و در عین حال با طول عمر زیاد، همچنین قابل اطمینان و از نظر ظاهری جذاب است. صفحه‌نمایش بزرگ 5.9 اینچی فول اچ‌دی آن با استانداردهای طراحی هوآوی که اغلب فلزی با لبه‌های بریده براق است، سازگاری دارد و مکمل آن می‌باشد. دوربین دو لنز آن از طرف محققان در Leica می‌آید.
این فبلت در ابتدا در ایالات متحده عرضه نشد، اما حالا از فوریه 2017 در دسترس قرار خواهد گرفت. این گوشی با یک باتری 4،000 میلی آمپر ساعتی، یک پردازنده هشت هسته‌ای Hisilicon Kirin 960، اندروید نوقا و 4 گیگابایت رم می‌آید.

هواوی میت 9


Honor 9

شیوه‌ای که نور از پشت دستگاه بازتاب می‌شود حتی از مدل پیشین آن، یعنی آنر 8، خیره‌کننده‌تر است. علاوه بر طراحی، این پرچم‌دار جدید دارای مشخصات عملکرد عالی است.
آنر 9 همان پردازنده Kirin 960 موجود در هوآوی پی 10 (که قیمت پایین‌تری دارد) و 4 گیگابایت رم را، علاوه بر یک ظرفیت باتری 3200 میلی‌آمپر ساعتی ارائه می‌دهد، که می‌توان این ویژگی‌ها را به عملکرد روان و عمر باتری متوسط ترجمه کرد. دوربین آن دارای ویژگی‌های خوب است و نتایج عالی ارائه می‌دهد، مخصوصاً در حالت Pro. قیمت این دستگاه حدوداً معادل 500 دلار می‌باشد.

آنر 9


Xiaomi Mi 6

شیائومی می 6 جای مدل پیشین خود را در این لیست گرفته است. با قیمتی بین 360 دلار تا 435 دلار (به همراه هزینه‌های واردات)، می‌توانید برخی از بهترین ویژگی‌های موجود در بازار را– در مقایسه با سامسونگ گلکسی اس 8- در این گوشی دریافت کنید.
این گوشی دارای شیشه منحنی در پشت و جلوی دستگاه، آخرین پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 835 و 6 گیگابایت رم است. برای روشن نگه داشتن صفحه‌نمایش 5.15 اینچی آن در تمام طول روز، باتری 3350 میلی‌آمپر ساعتی آن بیش از حد کفایت هم است.

شیائومی می6


Xiaomi Mi Mix

امروزه، شیائومی حتی نوآوری‌هایی که از آن کپی می‌کند را هم بهبود می‌بخشد. شیائومی می‌میکس ایده یک گوشی میان‌رده ارائه شده در سال 2015، که توسط شارپ ساخته شده را، با نام Aquos Crystal، بازیابی می‌کند. این دستگاه خوش‌ساخت به بیرون آمد و بدون سروصدای زیاد به قفسه فروشگاه‌ها رفت. با این حال، اکنون همان ایده در دستان شیائومی نوآورانه و آینده‌نگر شده است. صفحه‌نمایش بدون حاشیه آن قابل‌توجه است و 91.3 درصد سطح دستگاه را به خود می‌گیرد. گوشه‌های صفحه‌نمایش نیز منحنی هستند، که به مقدار قابل ملاحظه‌ای لبه صفحه‌نمایش را بهبود می‌بخشد. از آنجا که فضایی بالای صفحه نمایش وجود ندارد، مثل Aquos از شارپ، دوربین جلو به پایین دستگاه منتقل شده است. این گوشی یک دستگاه واقعاً شگفت‌انگیز است.
این گوشی‌هوشمند در تاریخ 4 نوامبر در چین عرضه شد و دارای دو نوع است: 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه، 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه.

شیائومی می میکس


Huawei P10

هوآوی P10 در این لیست جایگزین P9 می‌شود. این گوشی دارای یک دوربین دوگانه مرسوم، کیفیت ساخت عالی، پردازنده قدرتمند و یک صفحه‌نمایش 5.1 اینچی عالی است. باتری 3200 میلی آمپری آن، باعث ادامه کار پردازنده Kirin 960 و 4 گیگابایت رم آن در طول روز می‌شود. این گوشی با آخرین نسخه اندروید، یعنی نوقا، می‌آید، بعلاوه اینکه حافظه داخلی آن می‌تواند با یک کارت microSD گسترش یابد.
یک مورد قابل توجه در مورد هوآوی P10 این است که طراحی آن، به ویژه در پشت دستگاه، شبیه آیفون است. P10 یک دستگاه بسیار جالب توجه و زیبا است که ارزش بررسی را دارد.

هواوی پی 10


Meizu Pro 6

وقتی می‌خواهید بهترین گوشی‌های هوشمند چینی را بررسی کنید، ویژگی‌های آن‌ها مهم‌ترین چیزهایی هستند که باید در نظر بگیرید. در اصل، گوشی‌های هوشمند چینی ارزش پولی خوبی دارند و این قاعده کاملاً در مورد میزو پرو 6 صادق است. این گوشی‌هوشمند از بسیاری از جنبه‌ها چشمگیر است اما دو نقطه ضعف دارد ک باید در نظر گرفت: بدون 800MHz 4G و یک رابط‌کاربری منحصربفرد است.
این گوشی به خوبی طراحی شده است، اما علت آن فقط این است که یک کپی از آیفون می‌باشد. طرفداران سرسخت اندروید ممکن است با سیستم‌عامل منحصربفرد FlymeOS که بر اساس اندروید 6 مارشمالو است، شگفت‌زده شوند. صفحه نمایش 5.7 اینچی آن توسط Gorilla Glass 3 محافظت شده است. درون دستگاه یک پردازنده Mediatek MT6797T Helio X25، 4 گیگابایت رم و 32 تا 64 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد. همچنین دارای یک دوربین عقب 21 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است.

میزو پرو 6


Lenovo ZUK Z1

ممکن است تا به‌حال در مورد ZUK Z1 نشنیده باشید، اما با خواندن این مطلب شاید تصمیم بگیرید حتی آن را داشته باشید. ZUK Z1 که توسط لنوو پشتیبانی می‌شود، دارای یک عمر باتری چشمگیر، یک اسکنر اثرانگشت مقاوم، عملکرد خوب و یک دوربین بسیار مناسب است که تمام این ویژگی‌ها با قیمت پایین 220 دلار ارائه می‌شوند.
ZUK Z1 همچنین دارای یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی فول اچ‌دی، پردازنده اسنپ‌دراگون 801، سیستم عامل CyanogenMod OS 12 (بر اساس لالی‌پاپ)، 64 گیگابایت حافظه داخلی، 3 گیگابایت رم، یک باتری 4100 میلی آمپر ساعت و سنسور 13 مگاپیکسل سونی است. در کل اصلاً گوشی بدی نیست.

لنوو زوک زد1


Lenovo Vibe P1

گوشی وایب P1 از لنوو یک ویژگی دارد که کاملاً تصوری که در مورد یک گوشی 160 دلاری داشتید را از بین می‌برد: باتری 4900 میلی‌آمپر ساعت. وایب P1 دارای یک باتری است که در حال حاضر دو برابر اندازه بسیاری از باتری‌های گوشی‌های هوشمند دیگر است.
اما این همه چیز نیست- وایب P1 همچنین فناوری شارژ فوق‌العاده سریع را ارائه می‌دهد تا بتواند باتری هیولا مانند خود را شارژ کند. همچنین دارای یک اسکنر اثر انگشت، صفحه‌نمایش 5.5 اینچی فول اچ‌دی و اندروید لالی‌پاپ است. حتماً اشاره کردیم که قیمت این گوشی تنها 160 دلار است؟

لنوو وایب پی1

 

شما هم گوشی‌هوشمند چینی دیگری می‌شناسید که ارزش قرار گرفتن در این لیست را داشته باشد؟

 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

 

منبع خبر: androidpit

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر