واتس آپ با دستور مقامات قضایی از کافه بازار حذف شد

ANDROIDPIT-WhatsApp-hero_1500464888.jpg

واتس آپ به عنوان یکی از مشهورترین و ساده‌ترین اپلیکیشن های پیام رسان برای برقراری تماس صوتی و ارسال پیام‌های صوتی و متنی برای گوشی و تبلت های اندرویدی، نظر کاربران زیادی را در ایران به خود جلب كرده است. اما در پی اخبار منتشر شده و بررسی‌های صورت گرفته این طور به نظر می‌رسد که اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ از کافه بازار حذف شده است.

ساعاتی پیش اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ به دستور مقامات قضایی از کافه بازار حذف شد و اکنون در سایت کافه بازار پیغام ” این برنامه به دستور مقامات قضایی حذف شده است ” به کاربران نمایش داده می‌شود.

واتس آپ به عنوان یکی از مشهورترین و ساده‌ترین اپلیکیشن های پیام رسان برای برقراری تماس صوتی و ارسال پیام‌های صوتی و متنی برای گوشی و تبلت های اندرویدی، نظر کاربران زیادی را در ایران به خود جلب كرده است.

در پی اخبار منتشر شده و بررسی‌های صورت گرفته این طور به نظر می‌رسد که اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ از کافه بازار حذف شده است و  کاربران در صفحه‌ی سایت کافه بازار با پیغام ” این برنامه به دستور مقامات قضایی حذف شده است ” مواجه می‌شوند. اما متأسفانه تاکنون خبری مبنی بر علت حذف این برنامه محبوب منتشر نشده است.

پیش‌تر نیز برنامه پیام رسان وایبر که امکان ارسال پیام متنی و تماس صوتی و تصویری را داشت، از کافه بازار حذف شد. اکنون چنین به نظر می‌رسد که ظاهراً برنامه واتس آپ نيز به سرنوشت وایبر دچار خواهد شد.

اگرچه امکان دانلود  اپلیکیشن واتس آپ، از طریق کافه بازار وجود ندارد، اما استفاده از آن، هم اکنون بدون هیچ مشکلی برای كاربران امکان پذیر است.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر