آیفون 6s با باتری کوچکتر و شارژ یکسان

آیفون 6s با باتری کوچکتر و شارژ یکسان

در شب گذشته آیفون 6s و آیفون 6s plus با قابلیت لمس سه بعدی معرفی شدند. در این مراسم، اپل ظرفیت باتری گوشی هوشمند آیفون 6s را نیز مشخص کرد. بر اساس گزارش ها، این آیفون یک باتری 1715 میلی آمپری را در خود جای داده است، در حالیکه گوشی قبلی، یعنی آیفون 6، دارای یک باتری 1810 میلی آمپری است.


اپل در وبسایت خود، مقایسه ای بین این دو باتری آورده و نشان داده است که اگرچه کارآیی پردازنده آیفون 6s، هفتاد درصد سریعتر و کارآیی کارت گرافیکی آن نود درصد بهتر است ولی هر دو آیفون دارای مدت زمان شارژ یکسان هستند.
آنطور که در وبسایت اپل مشاهده می شود، هر دو آیفون به مدت 14 ساعت برای صحبت و 10 روز در حالت استندبای، دوام می آورند. هر دو دستگاه به مدت 11 ساعت در حالت پخش ویدئو و 50 ساعت در حالت پخش صوتی دوام می آورند.
این اطلاعات در ویدئوی معرفی آیفون 6s، در پشت باتری گوشی دیده شده است و مشخص نیست که آیا واقعا عملکرد این باتری به این صورت است یا نه ولی اگر این اطلاعات درست باشد، به این معنی است که اپل برای کاهش مصرف انرژی، روش های گوناگونی را به کار برده است.
آیفون 6s که دیشب، خبر آن اعلام شد دارای تکنولوژی لمس سه بعدی، مجموعه تراشه A9 و یک دوربین 12 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط 4K است.
این گوشی در 21 شهریور پیش فروش می شود و در سه مدل حافظه 16 گیگابایتی با قیمت 649 دلار، 64 گیگابایتی با قیمت 749 دلار و مدل 128 گیگابایتی با قیمت 849 دلار عرضه می شود.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر