انتشار تصاویری از فریم نمایشگر گلکسی اس 9 !

انتشار تصاویری از فریم نمایشگر گلکسی اس 9 !

در حالی که هنوز چند ماهی بیشتر از زمان معرفی و عرضه گوشی‌های سری گلکسی اس 8 سامسونگ به بازار نمی‌گذرد، به نظر می‌رسد که این شرکت کره‌ای کار توسعه و تولید نمونه‌های اولیه نسل بعدی این سری را آغاز کرده است.

سامسونگ طبق سنوات گذشته قصد دارد در شهریورماه پرچم‌دار خانواده گلکسی نوت خود را به بازار عرضه کند. عرضه زودهنگام گلکسی نوت 8 در جهت جبران کاهش فروش گوشی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس صورت می‌پذیرد، با این حال به نظر می‌رسد که این شرکت کره‌ای از هم اکنون کار بر روی پرچم‌دار سال آینده خود را هم آغاز کرده است!

صبح امروز یک منبع کره‌ای با انتشار تصویری از پنل دو گوشی ناشناس مدعی شد که سامسونگ صفحه نمایش‌های 5.77 و 6.22 اینچی برای گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس سفارش داده است. این ابعاد مشابه سایز صفحه نمایش‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس هست. در رابطه با ابعاد نمایشگر این دو گوشی به نظر می‌رسد که اطلاعات منبع کره‌ای صحت داشته باشد، چرا که اس 7 و اس 7 اج نیز دقیقاً با همان ابعاد و ویژگی‌های پنل نسل‌های قبلی خود به بازار عرضه شدند.

 گلکسی اس 9

بر کسی پوشیده نیست که یکی از نقاط ضعف طراحی گلکسی اس 8، محل قرار گیری حسگر اثر انگشت در قاب پشتی بوده است. پیش از این اعلام شده بود که سامسونگ به دلیل به هم ریختن میزان روشنایی رنگ در محدوده اثر انگشت روی صفحه نمایش برای قرار دادن آن روی نمایشگر امتناع کرده بود. در این راستا نیز شایعاتی مبنی بر موفقیت سامسونگ در حل مشکل مذکور و تعبیه این سنسور در زیر نمایشگر سری گلکسی اس 9 به گوش می‌رسد.

اگر این تصاویر صحت داشته باشند، پیش‌بینی می‌شود که سامسونگ از طراحی و ابعاد گوشی‌های امسال خود رضایت دارد و قصد دارد با تغییرات کمی، پرچم‌داران سال آینده خود را معرفی و عرضه نماید. فارغ از بحث طراحی، یکی از ویژگی‌هایی که قریب به یقین در گوشی‌های خانواده گلکسی اس 9 مشاهده خواهیم کرد، دوربین دوگانه است که احتمالاً نمونه اولیه آن در نوت 8 نیز استفاده شده است. این نکته را در نظر بگیریم که هنوز صحت و سقم این گزارش‌ها به‌طور قطع مشخص نیست و ممکن است درست از آب درنیایند. مسلماً شرکت‌ها هیچگاه در مورد مشخصات محصولاتشان پیش از معرفی رسمی اطلاعات بروز نمیدهد و این شایعات و گزارش‌های درز کرده به واسطه منابع مختلف هستند که بعضاً اطلاعات درست  را منتشر می‌کنند.

 


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

سعد

جمعه, 30 تیر 1396

اینکه بده. پایینش نباید حاشیه داشته باشه.

پاسخ

ثبت نظر