گوگل نسخه‌ی اندرویدی اپلیکیشن موشن استیلز را منتشر کرد

گوگل نسخه‌ی اندرویدی اپلیکیشن موشن استیلز را منتشر کرد

یکی از معدود اپلیکیشن‌هایی که گوگل ابتدا آن را برای پلتفرم iOS منتشر کرد، اپلیکیشن موشن استیلز (Motion Stills) بود؛ که بالاخره امروز برای پلتفرم محبوب و همه‌گیر اندروید نیز منتشر شد.هم اکنون این اپلیکیشن برای نسخه‌های اندروید 5.1 و بالاتر، در گوگل پلی قابل دانلود است.

گوگل نسخه‌ی اندرویدی اپلیکیشن موشن استیلز را منتشر کرد. هم اکنون این اپلیکیشن برای نسخه‌های اندروید 5.1 و بالاتر، در گوگل پلی قابل دانلود است.

یکی از معدود اپلیکیشن‌هایی که گوگل ابتدا آن را برای پلتفرم iOS منتشر کرد، اپلیکیشن موشن استیلز (Motion Stills) بود؛ که بالاخره امروز برای پلتفرم محبوب و همه‌گیر اندروید نیز منتشر شد. به نظر می‌رسد گوگل در نسخه اندروید اپلیکیشن موشن استیلز، ساختار پردازش ویدیو در نسخه iOS را مجدداً از نو طراحی کرده است به نحوی که این اپلیکیشن می‌تواند هنگام ضبط یک ویدیو، تک‌تک فریم‌ها را به‌صورت جداگانه پردازش کند.

جالب است بدانید که گوگل در ابتدا تمایلی برای انتشار نسخه‌ی اندروید اپلیکیشن موشن استیلز نداشت، اما اصرار و پافشاری کاربران باعث شد که این کمپانی بزرگ در عرصه‌ی موتورهای جستجو، در تصمیم خود تجدید نظر کند.

نسخه اندروید اپلیکیشن موشن استیلز با کلیه گوشی‌های هوشمندی که دارای سیستم‌عامل اندروید 5.1 یا بالاتر هستند، سازگاری دارد؛ بنابراین طیف گسترده‌ای از کاربران پلتفرم اندروید، قادر به استفاده از این اپلیکیشن محبوب خواهند بود.

اگر تا کنون از موشن استیلز استفاده نکرده‌اید و با آن آشنایی ندارید، باید بدانید که این اپلیکیشن جذاب می‌تواند کلیه ویدیوهای شما را به کلیپ‌های کوتاه و قابل اشتراک گذاری تبدیل کند. همچنین با استفاده از این برنامه کاربردی می توانید با استفاده از تصاویرتان gif های جالب درست کنید. به علاوه، این اپلیکیشن به شما این امکان را می‌دهد که یک Motion Still کوتاه را ضبط کنید.

قابلیت جدیدی که در نسخه‌ی اندرویدی به این اپلیکیشن افزوده شده است، ویژگی Fast Forward است. در صورتی که یک ویدیو طولانی ضبط می‌کنید، با استفاده از این قابلیت، می‌توانید سرعت پخش ویدیو خود را بالاتر ببرید و در نتیجه آن ویدیو فشرده‌تر و کوتاه‌تری بسازید. این قابلیت کاربردی می‌تواند سرعت بخش ویدیو را تا 8 برابر حالت عادی افزایش دهد.

یکی از مهم‌ترین خصوصیاتی که نسخه‌ی اندروید اپلیکیشن موشن استیلز را بسیار قدرتمند کرده است، استفاده از یک الگوریتم ویژه برای جلوگیری از لرزش‌های دوربین هنگام فیلم‌برداری است که باعث کیفیت بیش از پیش ویدیوهای ضبط شده می‌شود.

هم اکنون اپلیکیشن کاربردی موشن استیلز را برای نسخه‌های اندروید 5.1 و بالاتر، می‌توانید از گوگل پلی به‌صورت رایگان دانلود کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر