عرضه ایکس باکس وان جدید برای کاربران پیشین، به زودی

عرضه ایکس باکس وان جدید برای کاربران پیشین، به زودی

عرضه ایکس باکس وان جدید برای کاربران پیشین، به زودی


ایکس باکس وان در آبان 1392 در چند کشور، عرضه شد و سپس در سال 1393 عرضه آن در کشورهای بیشتری ادامه یافت. متاسفانه، این دستگاه موفقیت زیادی پیدا نکرد و در مقابل سونی PS4، فروش آن کاهش یافت.
ولی مایکروسافت پشتیبانی خود از پلت فرم آن را رها نکرده و ویژگی های بیشتری به آن افزود، در حالیکه قیمت را کاهش می داد. با توجه به گزارشی که در Gamescom 2015 در ماه گذشته منتشر شد، مایکروسافت تصمیم به عرضه ی به روزرسانی کنسول ایکس باکس وان در آبان ماه گرفته است. حال، شرکت جزئیات بیشتری را از تغییرات انجام شده در سیستم عامل ایکس باکس وان منتشر کرده است.
سیستم عامل جدید، مبتنی بر ویندوز 10، دسته ای از ویژگی ها را به همراه دارد که مهمترین آنها بنابر گزارش مایکروسافت، یک واسط سریعتر است.
برنامه OneGuide در این به روز رسانی تغییراتی کرده است، فروش، برای پیدا کردن راحت تر محتوا بهبودهایی پیدا کرده است و گروه های اجتماعی بیشتری نیز به ایکس باکس وان افزوده شده است.
مانند همیشه، مایکروسافت به کاربران سابق ایکس باکس شانس امتحان این بروزرسانی ها را داده است تا از تجربه آنها بازخورد گیرد. ولی مانند گذشته، این به روزرسانی برای همه قابل دانلود نیست و تنها کسانی می توانند استفاده کنند که بیشترین بازخوردها را با مایکروسافت به اشتراک می گذارند.
بعد از این تست، مایکروسافت نواقص احتمالی را برطرف و به صورت کامل در آبان عرضه خواهد کرد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر