ساخت گوشی مخصوص گیمرها توسط Razer

ساخت گوشی مخصوص گیمرها توسط Razer

طبق گزارشی از بلومبرگ، کمپانی ریزر به ساخت یک گوشی‌هوشمند برای گیمرها علاقه دارد.

کمپانی ریزر با خرید Nextbit پا به صنعت گوشی‌های هوشمند در زمینه گیمینگ گذاشت.

کمپانی ریزر به واسطه دستگاه‌های گیمینگ بالاردهٔ خود شناخته شده است. این کمپانی با تولید دسکتاپ و لپ‌تاپ، کیبورد و موس، پاوربانک و حتی سیستم‌های پروژکتوری، تمرکز خود را به علایق گیمرها معطوف کرده است. با این حال، ماه ژانویه گذشته، ریزر شرکت نکست‌بیت و گوشی ابری ساخته شده توسط آن به نام رابین (Robin) را خریداری کرد و پا به صنعت گوشی‌های هوشمند گذاشت. به گفته بلومبرگ، منابع نزدیک به ریزر گفته‌اند که این کمپانی در حال برنامه‌ریزی برای ساخت یک موبایل مخصوص گیمرها است، بنابراین خریداری نکست‌بیت توسط ریزر ممکن است به زودی نتایج خوبی را ارائه دهد.

منابع بلومبرگ می‌گویند که ریزر قصد دارد عرضه عمومی و اولیه این گوشی را در اکتبر آینده در هنگ‌کنگ، با ارزشی بین 3 و 5 میلیارد دلار به انجام برساند. این امر می‌تواند به این کمپانی سخت‌افزاری کمک کند که در آینده گوشی‌های مخصوص به خود را توسعه دهد. همچنین، اخیراً ریزر خیلی بی سروصدا در حال توسعه رد پای خود در بازار گیمینگ و فراتر از سخت‌افزار بوده است. این کمپانی دارای پلت‌فرم eSports مخصوص به خود و سیستم ارز مجازی خود، یعنی zVault است. همچنین ریزر مالک کنسول بازی مبتنی بر اندروید Ouya نیز است، که می‌تواند در یک دستگاه موبایل جدید نقش داشته باشد.

هنوز مشخص نیست که گوشی گیمینگ جدیدی که شایعه شده، بر اساس گوشی رابین شرکت نکست‌بیت است یا اینکه یک دستگاه کاملاً جدید می‌باشد. در صورت کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه‌های ریزر در این باره، این پست را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

منبع خبر: engadget

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

عماد

یک‌شنبه, 01 مرداد 1396

با چه سیستم عاملی؟ اگه اندروید باشه که چند تا بازی سینماتیک داره که دستگاه گیمینگ براش تولید کنن یه اسفالت 8 مدرن کمبات نوا. بقیشم یادم نیست همینام گرافیکی نداره قدیمیم هستن. توجیه نداره گیمینگ. از طرفی گوشی پرچمدار خودش حکم گیمینگ داره مثلا s8 خودش نرمافزار گیمینگ داره یا گوشی های ایسوس یه نرم افزار دارن ضبط و بوست کردن تغییر رزولیشن بازی...

پاسخ

ثبت نظر