مدل فروش اینترنت نامحدود تصویب شد

مدل فروش اینترنت نامحدود تصویب شد

محمود واعظی امروز در حاشیه مراسم رونمایی از شبکه ملی اطلاعات در نمایشگاه الکامپ، از تصویب مدل جدید فروش اینترنت در کشور، خبر داد. وی بيان كرد بر اساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات قیمت اینترنت اندکی افزوده خواهد شد اما در مقابل سرعت، کیفیت و ترافیک بهتری ارائه می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تصویب تغییر مدل فروش اینترنت در کشور خبر داد. بر اساس این مصوبه قیمت اینترنت اندکی افزوده خواهد شد اما در مقابل سرعت، کیفیت و ترافیک بهتری ارائه می‌شود.

 

محمود واعظی امروز در حاشیه مراسم رونمایی از شبکه ملی اطلاعات در نمایشگاه الکامپ، از تصویب مدل جدید فروش اینترنت در کشور، خبر داد و اظهار داشت: تاکنون بارها شاهد گلایه مردم و رسانه‌ها درباره نحوه محاسبه حجم مصرفی کاربران بوده‌ایم که در مطالب نادرستی تصور کم‌فروشی می‌کردند و بارها اعلام کرده بودیم که این‌طور نیست. به این دلیل تصمیم جدیدی اتخاذ شده که سنت قبلی فروش اینترنت در کشور را تغییر می‌دهد.

وی گفت: در گذشته کاربر اول ماه ۱۰ هزار تومان برای اينترنت می‌پرداخت و در ادامه یک بار ۸ هزار تومان، یک بار ۵ هزار تومان اضافه پرداخت می‌کرد که در نهایت ماهانه حدود ۲۸ هزار تومان هزینه اینترنت پرداخت می‌کرد اما در ظاهر ۱۰ هزار تومان برای اینترنت می‌پرداخت. اما در روش بعدی، اینترنت را بر اساس سرعت و اتصال می‌فروشیم.

وی توضیح داد: در روش جدید کسی که برای مثال کارش با اینترنت ۵۱۲ راه می‌افتد ۱۰ هزار تومان با ۳ گیگ اینترنت بین‌الملل و دو برابر (۶ گیگ) اینترنت داخلی پرداخت می‌کند کسی که سرعت بیشتری نیاز دارد برای مثال ۲۰ هزار تومان با سرعت بالاتر و دو برابر حجم داخلی خریداری می‌کند.

وی درباره قیمت اینترنت در روش جدید فروش گفت: اگر بخواهیم برای مثال همان ۸ هزار تومان که اول ماه می‌پرداختند را در نظر بگیرید، اکنون برای مثال قیمت ۱۰ هزار تومان می‌شود اما محدودیت سرعت در شبکه ملی اطلاعات برداشته شده و مردم می‌توانند از محتوای داخلی با پول کمتر، سرعت بیشتر و کیفیت بالاتر استفاده کنند.

وی تأکید کرد: متقاضیان بسته به نیاز می‌توانند سرویس‌های ۵۱۲ یک مگ، ۲ مگ و ۱۶ مگ دریافت کنند.

طبق بیانات محمود واعظی این برنامه امروز تصویب شده است و یک ماه تا یک ماه آینده اجرا خواهد شد.

اگرچه محمود واعظی درباره مدل فروش اینترنت در آینده توضیحاتی ارائه داده است، اما هنوز جزییات بسیاری درباره‌ی جزییات این طرح وجود دارد که در این بیانات پاسخی برای آن‌ها وجود ندارد.

 

منبع خبر: farsnews


8 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

علیرضا

یک‌شنبه, 01 مرداد 1396

هیچی دیگه :| با این کارشون مردم رو حرص میدن بهتر نمیشه هیچ بدتر هم میشه نمیکردن بهتر بود به نظرم :|

پاسخ

rtgt

یک‌شنبه, 01 مرداد 1396

درود
این ها می خواهد که پول ملت را به تاراج ببرند
مملکت بی قانون بی در و پیکر بی صاحب بی برنامه هر کی هرکی
این ها هم به طریقی می خواهند چپاول کنند
به قول یکی از استاید دانشگاهمون این مملکت از اول پایه اش غلط بوده و یه روی هم فرو می پاشه
با این اعتراضات هم کار به جائی نمی بره باید این مملکت ور مثل یه قالی که خاک گرفته کلا یه تکون اساسی داد تا همه آشغال های اون بریزه
لعنت به هرچی دزده خائن آقازاده رانت خور ...
باید بربای این کشور یکی مثل رهبر کره شمالی باشه تا همه رو بندازه جلوی سگ های هار

پاسخ

M

یک‌شنبه, 01 مرداد 1396

لطفا یکی به من بگه دقیقا نامحدود یعنی چی؟!!!!

خب الان این چه فرقی داره آخه! بگید میخواید قیمت ها رو زیاد کنید و خلاص!

پاسخ

Nima

یک‌شنبه, 01 مرداد 1396

من هنوزم نفهمیدم آیا هنوز هم محدودیت حجم رو داریم یا نه
با توضیحی که برای روش جدید داد به نظر میاد بازم حجم باید بخریم :|

پاسخ

بهنام

دوشنبه, 02 مرداد 1396

یعنی میشینن فکر میکنن بودجه کمه چجوری اضافه کنیم . به هر قیمتی.
خدا ازشون نگذره

پاسخ

Reza

دوشنبه, 02 مرداد 1396

نه بابا اومد درستش کنه بد ترش کرد رسما دیگه اینترنت ماله پولداراست

پاسخ

رضا

دوشنبه, 02 مرداد 1396

من الان نامحدود 512 مخابرات و دارم ! این توضیحاتی که گفته شد دقیقا به این معنا هست که رسما اینترنت نامحدود از بین میره و ایترنت حجمی جایگذین اون میشه سرعت کمتر و کیفیت بد تر و حجم دانلود محدود تر و همچنین برای مثال اگر یکی زیادی دانلود داره اگر قبلا قرار بود کلا ماهی 28 هزار پول نت برای سرعت 512 بده این مبلغ قطعا در صورت استفاده ی زیاد تر بیشتر خواهد شد! اینا که اینقدر میخوان اینترنت و سرعتش رو درست کنن یه پورت رو برای اشتراک به 8 نفر واگذار نکنن که سرعت پخش بشه بین 8 نفر ! هر پورت رو اختصاصی به یک نفر اختصاص بدن اگر راست میگن ! این کار دقیقا عین تاراج پول ملته !

پاسخ

س

سه‌شنبه, 10 مرداد 1396

اینترنت نامحمود واعظی . خخخخخ

پاسخ

ثبت نظر