Microsoft Paint به زودی حذف خواهد شد

Microsoft Paint به زودی حذف خواهد شد

با آپدیت کریتور پاییزی ویندوز 10 مایکروسافت پینت رها شده و به زودی حذف خواهد شد.

 

مایکروسافت به زودی برنامه پینت را حذف کرده و پینت سه بعدی را جایگزین آن خواهد کرد.

 

شرکت مایکروسافت اعلام کرده که پایان دوران مایکروسافت پینت فرا رسیده است. این شرکت با آپدیت کریتور پاییزی ویندوز10 آن را به حال خود رها خواهد کرد. در نتیجه پینت دیگر به روز رسانی نخواهد شد و به زودی در آینده حذف می شود و پینت سه بعدی ( Paint 3D) جای آن را خواهد گرفت. 
ویندوز از سال 1985 با ویندوز 1.0 وجود داشته و از آن زمان برنامه مایکروسافت پینت همیشه در این سیستم عامل جای داشته است و از آن موقع به مردم کمک کرده که نقاشی های دیجیتالی خیلی زشت بکشند! اما زمان پایان این برنامه رسیده است. 

مایکروسافت پینت خواهد مرد 


بنا به گزارش گاردین، مایکروسافت پینت در لیست برنامه هایی قرار گرفته که در آپدیت کریتور پاییزی ویندوز 10 حذف و یا رها خواهد شد. پینت در لیست برنامه های رها شده قرار گرفته، در نتیجه دیگر به روز رسانی نمی شود و ممکن است در آینده حذف شود. 
مایکروسافت پینت در چند سال گذشته خیلی هم پیشرفتی نداشته اما حال با همین حالتی که هست باقی خواهد ماند. اما مایکروسافت قصد دارد روی توسعه‌ی پینت سه بعدی سرمایه گذاری کند که با آپدیت کریتوی که سال پیش منتشر شد راه خود را به کامپیوترهای ویندوز10 باز کرد. 
پینت سه بعدی جانشین برنامه پینت اصلی است، اما به طور کلی با آن متفاوت است. مایکروسافت به این نتیجه رسیده که با وجود پینت سه بعدی دیگر نیازی به پینت نیست. 
درحالی که همه روی رهاسازی مایکروسافت پینت تمرکز کرده اند، اما بعضی از اپلیکیشن های ویندوز به طور کامل با آپدیت کریتور پاییزی حذف خواهند شد، از جمله اوت لوک اکسپرس، اپلیکیشن ریدر ( Reader) و ریدرلیست ( Reader List) . مورد اول به طور کلی از بین خواهد رفت اما دو مورد دوم در مایکروسافت اج جای داده خواهند شد. 

 

به زودی پینت از ما خداحافظی خواهد کرد


ما حدس می زنیم که پینت تا مدتی بخشی از ویندوز10 باقی خواهند ماند. بیشتر به این دلیل که اگر مایکروسافت ناگهان آن را حذف کند طرفداران پینت حسابی ناراحت خواهند شد. با این حال این اتفاق، پایان برنامه ای است که همه ما حداقل یک بار از آن استفاده کرده ایم، در نتیجه به شما پیشنهاد می کنیم تا هنوز خیلی دیر نشده نهایت استفاده را از پینت ببرید، حتی اگر معنی آن کشیدن نقاشی های خیلی بد باشد! 


آیا شما هم از ویندوز10 استفاده می کنید؟ آن را دوست دارید؟ از آن متنفرید یا فرقی برایتان نمی کند؟ نظرتان درمورد حذف کردن مایکروسافت پینت چیست؟ آیا فکر می کنید که حذف کردن آن ایده خوبی است؟ نظر خود را با ما درمیان بگذارید. 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

عماد

چهارشنبه, 04 مرداد 1396

مایکرووسافت باید در زمان معرفی ویندوز 10 تمامی نرم افزار ای قدیمی خودش که قبل 8.1 بود رو از بین میبرد و جدید جایگزین میکرد که هم سبک تر شه هم بروز تر و هم کم اشکال تر نه الان این کارو کم کم انجام بده همین فایل منیجرش از زمان ویندوز 7 مونده و باید در ویندوز 10 عوضش میکرد که مثل اینکه در این اپدیت جدید میخواد جایگزینش کنه اصل مطلب اینه باید موقعه معرفی همه چیزو از پایه میساخت طراحی میکرد همین نرم افزار های قدیمی باعث کرش کندی شدن.

پاسخ

ثبت نظر