این حلقه، انگشت شما را به یک گوشی تبدیل می‌کند

این حلقه، انگشت شما را به یک گوشی تبدیل می‌کند

این حلقه به وسیله هدایت استخوانی، به عنوان یک گوشی عمل می‌کند و برای صحبت کردن و مکالمه خصوصی گجت ساده، سبک و مناسبی است.

Orii با فرستادن صدا از طریق اتصال استخوان‌های انگشت به استخوان‌های گوش کار می‌کند.

سال گذشته گجت Sgnl را بررسی کردم، یک ساعت مچی که خیلی ظریف روی مچ شما ویبره می‌رود تا صدا را از طریق استخوان‌های انگشت به استخوان‌های گوش بفرستد. در گفتار حرفه‌ای به آن "هدایت استخوانی" می‌گویند. این دستگاه تا حدودی خوب کار کرد. صدا خیلی بلند و به خوبی صدای هدست بلوتوثی نبود. اما مطمئناً می‌توانستیم آن را بشنویم.

Orii یک وسیله جدید با ایده‌ای مشابه قبلی است، اما در آن واسطه‌ای وجود ندارد: یعنی شما آن را به عنوان یک انگشتر می‌پوشید، بنابراین ارتعاش آن فاصله کوتاه‌تری برای طی کردن

دارد.
البته، قرار دادن یک حلقه اندازه هدست بلوتوثی بر روی انگشت اشاره خود، حس سنگین‌تری نسبت به یک ساعت به انسان دست می‌دهد. با این حال، حدس می‌زنیم که کمپانی سازنده همه چیز را در نظر گرفته باشد. زیرا اوری به همان اندازه‌ای که انتظار دارید، خوب است. در واقع، به نظر می‌رسد یک هدست استخوانی را به یک حلقه چسبانده باشند.

علاوه بر کار کردن برای تماس‌های تلفنی و مکالمه‌های خصوصی با دستیار انتخابی خود، اپلیکیشن آی‌اواس و اندروید هم برای اوری وجود دارد که در آن می‌توانید نوتیفیکیشن‌های خود را سفارشی کنید. بدین منظور یک نور ال‌ای‌دی روی حلقه فلش می‌زند.

باتری اوری دارای میزان کمی از زمان برای استفاده و صحبت کردن است، اما می‌تواند 45 ساعت در حالت آماده به کار روشن باشد، به طوری که چیزی برای تردید در مورد خرید آن باقی نمی‌گذارد. همچنین این گجت ضد آب است و قبل از اینکه برای شما ارسال شود (در صورت عرضه) یک معیار برای اندازه‌گیری حلقه دریافت می‌کنید تا اندازه مناسب انگشتان خود را انتخاب کنید.
قیمت اولیه آن 119 دلار است و انتظار می‌رود که در ماه فوریه 2018 عرضه شود. این گجت توسط یک کمپانی تازه‌کار ساخته شده و با توجه به زمان بندی مندرج در صفحه پروژه، به نظر نمی‌رسد هنوز ساخت آن نهایی شده باشد.

 

منبع خبر: theverge

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر