گوگل پیکسل 2: هرآنچه درمورد تاریخ، مشخصات و قیمت این گوشی می دانیم

گوگل پیکسل 2: هرآنچه درمورد تاریخ، مشخصات و قیمت این گوشی می دانیم

شایعات چه چیزهایی درمورد گوشی پیکسل2 می گویند؟

گوشی جدید گوگل چه مشخصاتی دارد و چگونه است؟ 

 

سال پیش گوگل پیکسل ( و مدل بزرگ تر آن پیکسل XL) به خاطر دوربین خوب و طراحی جالب، جای خود را در بین گوشی های هوشمند باز کرد. پس جای تعجب نیست که گوگل امسال نیز مدل جدید این گوشی های هوشمند را روانه بازار کند. مدیر سخت افزار این شرکت، ریک استرلوه اعلام کرد که یک نمونه دیگر از این گوشی امسال ارائه خواهد شد و در حالی که دقیقاٌ نگفت چه زمانی، ما حدس می زنیم که این گوشی در ماه اکتبر ( مرداد- شهریور) منتشر شود، دقیقاٌ یک سال پس از زمانی که پیکسل به دنیا آمد. 
ما چیز زیادی درمورد گوشی بعدی پیکسل نمی دانیم (به صورت غیر رسمی به آن پیکسل2 می گوییم)، اما شایعات مبنی بر آن است که طراحی آن نازک تر و دوربین آن بهتر است. تا زمانی که به صورت رسمی مشخصات این گوشی اعلام شود ما هرآنچه که درمورد آن می دانستیم را جمع آوری کرده ایم. 

پیکسل2 ارتقا خواهد یافت


با پیشرفت تکنولوژی تراشه ها، همیشه نسل جدید گوشی ها بهتر از نمونه قبل است شایعات درمورد پیکسل2 مبنی بر آن است که این گوشی ضد آب است، دوربین آن قابلیت های بسیار زیادی دارد و پردازنده آن سریع تر است. البته ما چیز زیادی درمورد پردازنده نمی دانیم. گفته می شود که این شرکت در حال آزمایش کردن پردازنده های کوالکام، اینتل و شاید تالوانس از مدیاتک است. 

شاید لبه های آن قابل فشرده شدن باشد


گفته می شود که قاب پیکسل2  مانند  HTC U11 قابل فشردن است. در نتیجه به فشار حساس است و وقتی آن را فشار دهید می توانید چیزهایی مانند دوربین را باز کرده یا چراغ قوه را روشن کنید و یا حتی یک اپلیکیشن انتخابی را باز کنید. گمان می رود که با فشردن گوشی حتی بتوانید گوگل اسیستنت را نیز باز کنید. 

طراحی آن نازک تر است


با چیزهایی که درمورد پیکسل XL می دانیم می توانیم حدس بزنیم که طراحی آن به چه صورت است. XL بزرگ، با صفحه نمایش شش اینچی و نازک تر است. این گوشی مستطیلی تر است و گوشه های آن تیزتر هستند. لوگوی شیشه ای پشت آن نیز کوچکتر است. 
گمان می رود که این گوشی در رنگ های مختلف از جمله قرمز و آبی مایل به خاکستری منتشر شود. 


احتمالا گران تر است


قیمت کنونی پیکسل حدود 2.5 میلیون تومان است و به نظر نمی رسد که گوشی جدید ارزان تر شود. شایعات مبنی بر آن است که این گوشی دویست هزار تومان گران تر شود اما قیمت دقیق هنوز مشخص نشده است. 


اما شاید گزینه های ارزان تری هم موجود باشد


اگر پیکسل 2 به نظر شما زیادی گران است، شاید گوگل گزینه ارزان قیمت تر پیکسل 2B پیش روی شما بگذارد. گفته می شود که سخت افزار این گوشی سطح پایین تر اما قیمت آن نیز کم تر است. 


پیکسل2 احتمالا با اندروید او (Android O) ارائه شود. 


پیکسلی که سال پیش منتشر شد اندروید 7.0 نوقا را اجرا می کرد. اما حال با به روز رسانی این نرم افزار، « اندروید او» هم اکنون برای برنامه نویسان موجود است، به نظر می رسد که از این سیستم عامل در پیکسل2 استفاده شود. در نتیجه احتمالاٌ این گوشی قابلیت تصویر در تصویر برای استفاده همزمان از چند اپلیکیشن، نوتیفیکیشن های جدید و قابلیت کپی و پیست پیشرفته را داشته باشد. 


این گوشی که احتمالاٌ در اکتبر امسال منتشر خواهد شد رقیب سرسختی برای گوشی های اندروید پرچم داری مثل سامسونگ گلکسی اس8، وان پلاس5 و ال جی جی6 و همچنین گوشی بعدی اپل خواهد بود. 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

منبع خبر: cnet

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر