نسخه‌ی iOS اپلیکیشن Trusted Contacts، همراه با به‌روزرسانی نسخه‌ی اندرویدی آن منتشر شد

نسخه‌ی iOS اپلیکیشن Trusted Contacts، همراه با به‌روزرسانی نسخه‌ی اندرویدی آن منتشر شد

اپلیکیشن Trusted Contacts گوگل که سال گذشته برای پلتفرم اندروید منتشر شد، بالاخره امروز برای پلتفرم iOS هم منتشر شد. آخرین نسخه اين اپليكيشن از ۹ زبان جدید، از جمله فارسی پشتیبانی می‌کند. هم اكنون این اپلیکیشن کاربردی را می‌تواند از گوگل پلی و اپ استور دریافت کنید.

نسخه‌ی iOS ی اپلیکیشن Trusted Contacts، همراه با به‌روزرسانی نسخه‌ی اندرویدی منتشر شد.

اپلیکیشن Trusted Contacts گوگل که سال گذشته برای پلتفرم اندروید منتشر شد، بالاخره امروز برای پلتفرم iOS هم منتشر شد. هم اکنون می‌توانید این اپلیکیشن کاربردی را به صورت رایگان از اپ استور دانلود کنید.

کاربران این برنامه کاربردی می‌توانند در صورت درخواست دوستان یا اعضای خانواده، حتی به صورت آفلاین، موقعیت جغرافیایی‌شان را با این افراد به اشتراک بگذارند. ابتدا لازم است فهرستی از افراد مورد اعتماد خود، در این اپلیکیشن ساخته شود.

آن گاه اگر به هر دلیلی نتوانستید که پاسخ آن‌ها را بدهید، اپلیکیشن به طور خودکار آخرین موقعیت جغرافیایی شما را برای آنان می‌فرستد. اما اگر مشکلی در ارسال پاسخ‌ها نداشته باشید می‌توانید جلوی اشتراک گذاری موقعیت جغرافیایی با افراد حاضر در فهرست مخاطبین مورد اعتماد را بگیرید.

نسخه‌ی iOS ی اپلیکیشن Trusted Contacts

علاوه بر انتشار نسخه iOS، نسخه اندروید اپلیکیشن Trusted Contacts هم آپدیت مهمی با قابلیت‌های جدیدی را دریافت کرده است. یکی ازاین قابلیت‌ها امکان افزودن مخاطبین مورد اعتماد با استفاده از آدرس ایمیل و یا شماره تلفن است. همچنین در به‌روزرسانی جدید این اپلیکیشن می‌توانید تعیین کنید که بعد از گذشت چه مدت، موقعیت جغرافیایی شما به مخاطبینتان ارسال شود.

هم اکنون آخرین نسخه Trusted Contacts از ۹ زبان جدید، از جمله فارسی پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر این اپلیکیشن کاربردی را می‌تواند از گوگل پلی و اپ استور دریافت کنید.

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر