راهنمای خرید: بهترین لپ‌تاپ‌های برند MSI

راهنمای خرید: بهترین لپ‌تاپ‌های برند MSI

بازار لپ‌تاپ در چند سال اخیر رشد قابل توجهی را تجربه نکرده و دلیل این امر نیز ورود طیف وسیعی از تبلت‎های هیبریدی هست که در آن واحد می‌توانند نقش یک لپ‌تاپ را هم بازی کنند. در سوی دیگر بازار لپ‌تاپ همانند بازار گوشی‌های هوشمند نیست که هر شرکتی قادر به فعالیت و بقا در آن باشد، چرا که خدمات پس از فروش در کنار خط تولید سنگین و در برخی مواقع سود حاشیه‌ای کم امکان ادامه فعالیت به هر شرکتی را نمی‌دهد.

به طور کلی در بازار لپ‌تاپ تنها چند شرکت تایوانی، کره‌ای و بعضاً آمریکایی از دیرباز فعالیت کرده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به ایسوس، ام اس آی، گیگابایت، ایسر، لنوو و سامسونگ در کنار اپل و مایکروسافت یاد کرد. یکی از شرکت‌های باسابقه در این لیست MSI است که به نوعی می‌توان آن را به عنوان اصلی‌ترین تولید کننده مادربردهای حرفه‌ای و حتی لپ‌تاپ‌های گیمینگ دانست.

تجربه شرکت msi در تولید محصولات و نوآوری‌های کامپیوتری در 30 سال سابقه آن بی‌نظر بوده است. در زمینه ساخت قطعات الکترونیکی این محصولات تلاش زیادی کرده است تا جایی که در حال حاضر این محصولات جزو بهترین برندها هستند. مادر بورد تولید شده در این شرکت بهترین مادربرد تولید شده در بین سایر برندهاست، تا جایی که در محصولات شرکت‌های دل، اچ پی و ایسر مورد استفاده قرار می‌گیرد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این محصولات به صورت OEM برای آن‌ها تولید شده، یعنی با مارک و برند شرکت‌های دیگر به آن‌ها تحویل داده می‌شوند نه شرکت ام اس آی. افتخارات این شرکت تایوانی بسیار زیاد است تا جایی که در 3500 رسانه دنیا در 50 کشور، بیش از 8000 جایزه گرفته است.

در این شرکت تیم 4000 نفره مشغول تحقیق و توسعه هستند، کار این تیم به نحوی است که نیاز کاربران را بررسی می‌کند، با توجه به این انتقادات و پیشنهادها مشکل محصولات را رفع می‌کنند. در سال 2016 محصولات جدید شرکت msi باز هم با کیفیت عالی تولید شدند، 23 محصول جدید شرکت در این سال جایزه کسب کردند و در این بین مهم‌ترین محصولی که تولید شد کامپیوتر یکپارچه سه بعدی بود که همگان را به شگفت وا داشت.

در سال 2016 مادربردهای سری MSI X79 تولید شدند، این مادربرد پرسرعت‌ترین مادربرد تولید شده در جهان بود. در این سال توسط Computex 2016 فقط مک بوک MSI GT70 به عنوان بهترین محصولات شرکت‌ها از ام اس آی انتخاب کرد؛ اما در نمایشگاه Taiwan Excellence محصولات برتر شرکت بیشتر بودند؛ دو محصول دیگر شرکت از طرف CES 2016 به عنوان محصولات برتر برگزیده شدند.

این شرکت در سالیان اخیر لپ‌تاپ‌هایی با کیفیت و قدرتی فراتر از برندهای دیگر تولید کرده است، مادربردهای حرفه‌ای، کارت گرافیک پر قدرت و پردازنده‌های سریع باعث شده است لپ‌تاپ‌های MSI نیازهای گیمرها و اورکلاکرهای حرفه‌ای را برطرف کرده و آن‌ها را به سوی خود سوق دهند. شرکت MSI هم‌اکنون جزو برترین تولید کنندگان لپ‌تاپ در جهان شمرده می‌شوند. اگر به دنبال لپ‌تاپ‌هایی با ویژگی‌های منحصر به فرد و خاص می‌گردید، انتخاب لپ‌تاپ‌های msi می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. شرکت msi لپ‌تاپ‌های خود را در چند سری وارد بازار کرده است که سری‌های S, C و G مهم‌ترین و محبوب‌ترین سری‌های شرکت می‌باشد. سری G را به عنوان سری Gaming، سری C را به عنوان سری قدرت پردازشی و مولتی‌مدیا و سری S را سری باریک شرکت MSI معرفی می‌کنند.

لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی از جمله محصولات حرفه‌ای هستند که از امکانات بسیار زیادی بهره می‌برند و جدیدترین تکنولوژی‌ها و قطعات سخت‌افزاری در ساخت آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. به نوعی می‌توان محصولات مخصوص بازی را میدانی برای رقابت و قدرت‌نمایی شرکت‌های فعال در این صنعت دانست. لپ‌تاپ‌های سری GE از جمله همین محصولات‌اند که به دلایل کیفیت ساخت بالا، امکانات متعدد و قیمت، مناسب محسوب می‌شوند. بدیهی است که برای لپ‌تاپ‌های این تولید کننده پرآوازه نیز کانفیگ‌های مختلفی در نظر گرفته شده تا کاربران بر اساس نوع نیاز و بودجه‌ی خود بتوانند بهترین نمونه را انتخاب کنند.

ترکیب کامل نوت بوک‌های گیمینگ MSI و نسل بعدی گرافیک‌های شرکت NVIDIA GeForce® GTX 1080 / GTX 1070 / GTX 1060 تجربه‌ای فوق‌العاده از واقعیت مجازی را برای مشتاقان آن به همراه خواهد داشت. MSI با داشتن تأییدیه از NVIDIA و VIVE اکنون اولین برند VR-Ready در دنیاست. یکی از سخنگویان این شرکت به تازگی در مصاحبه‌ای با یک خبرگزاری محلی مدعی شده است: "ما به صورتی متفاوت یک پلتفرم روان و قدرتمند موبایل برای بازی‌های سطح بالای VR ارائه نموده‌ایم. برای شما که می‌خواهید در دنیای مجازی سرگرم شوید و راه‌های جدید گیمینگ را اکتشاف نمایید، واقعاً مناسب است"

در سوی دیگر تکنولوژی خلاقانه Matrix Display امکان پشتیبانی از دو صفحه نمایش خارجی به طور هم‌زمان از طریق یک پورت HDMI و یک پورت mini Display 1.2 را دارد. لپ‌تاپ را به نمایشگر HDTV متصل نمایید چرا که Matrix Display از خروجی 4K تا رزولوشن 2160×3840 پشتیبانی می‌کند. تکنولوژی Matrix Display و آخرین تکنولوژی حالت Surround شرکت msi یک محیط ایده آل برای یک بازی چند رسانه ای جذاب و رضایت بخش را ایجاد می‌کند.

درنهایت تکنولوژی انحصاری SHIFT سیستم را به حد اعلای کارایی می‌رساند در حالی که صدا و دمای آن را کنترل می‌کند. با تغییر وضعیت بین پروفایل‌های مختلف سیستم خود را در حداکثر کارایی قرار دهید و یا شارژ باتری آن را برای زمان طولانی‌تری نگه دارید. به راحتی می‌توانید با ترکیب کلیدهای Fn+F7 و یا از طریق نرم افزار Dragon Center آن را فعال کنید. برای آشنایی با سایر فناوری‌های تعبیه شده در لپ‌تاپ‌های MSI می‌توان به این صفحه مراجعه کرد. پیش از پرداختن به اصل مطلب این نکته را باید متذکر شویم که مدل‌های قرار گرفته در لیست زیر اغلب مخصوص گیم هستند.

بهترین لپ‌تاپ‌های برند MSI

CX62-7QL

CX62-7QL

صفحه‌نمایش این لپ‌تاپ با پنل TFT و در دو کیفیت اچ‌دی و فول اچ‌دی تولید شده است. نکته‌ مثبت در رابطه با این صفحه‌نمایش، روکش مات آن است که امکان کار با لپ‌تاپ را در محیط‌های پرنور فراهم می‌کند. هرچند زیر تابش مستقیم نور خورشید، روشنایی صفحه‌نمایش به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌یابد و تصویر رو به تاریکی می‌رود. در این مدل از چهار بلندگوی استریو برای تولید صدا استفاده شده است که البته کیفیت خیلی خوبی نداشته و تنها کمی از دیگر لپ‌تاپ‌های هم‌رده‌ خود قوی‌تر است. در این کانفیگ از پردازنده‌ مرکزی Core i7 7500U اینتل، پردازشگر گرافیکی GeForce 940MX انویدیا، 8 گیگابایت رم DDR4 و یک ترابایت حافظه‌ی داخلی HDD استفاده شده است.این مدل با میانگین قیمت 2 میلیون و 700 هزار تومان در بازار کنونی قابل خرید است.

27-29 × 260 × 383 میلی‌متر
2.3 کیلو گرم

مشخصات فیزیکی

اینتل Core i7 با شناسه 7500U
4 مگابایت حافظه کش
با حداکثر فرکانس کاری 2.7
 گیگاهرتز

پردازنده

8 گیگابایت از نوع DDR۳

حافظه رم

1 ترابایت از نوع HHD

حافظه داخلی

انویدیا 
GeForce 940MX

کارت گرافیک

13.5 اینچی از نوع TFT LED-backlit LCD
با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل
نسبت تصویر 16
: 9

صفحه نمایش

لیتیوم-یون با ظرفیت 41 وات‌ساعت

باتری

 

سیستم عامل

720p HD

وب کم

2 پورت یو‌اس‌بی 3
بلندگوهای استریو داخلی Bang & Olufsen ICEpower

DVD Super Multi
کارت خوان

سایر امکانات

CX61 2QC

CX61 2QC

شرکت MSI در سری CX61 از یک پنل TN استفاده کرده است. این پنل، روشنایی و کنتراست مناسبی دارد و رنگ‌های طبیعی و زنده‌ای تولید می‌کند. البته مانند سایر پنل‌های TN، زوایای دید صفحه‌نمایش CX61، به‌خصوص در حالت عمودی بسیار محدود است. این مدل همچنین به نسل چهارم پردازنده‌های مرکزی قدرتمند Intel Core با کد Haswell مجهز شده است. وظیفه‌ی انجام پردازش‌های گرافیکی در این لپ‌تاپ‌ها بر عهده‌ی پردازشگر گرافیکی مجزای GeForce 820M ساخت شرکت NVIDIA است. این پردازشگر گرافیکی دارای دو گیگابایت حافظه‌ی VRAM است و می‌تواند پردازش‌های گرافیکی ساده و سبک را انجام دهد. از لحاظ تعداد پورت‌ها، CX61 بسیار غنی است. پیشنهاد من (نویسنده مطلب) صرف نظر از خرید این مدل است، چرا که ارزش خرید آن نسبت به سخت افزاری تعبیه شده آن بسیار پایین است.این مدل با میانگین قیمت 3 میلیون تومان در بازار کنونی قابل خرید است.

29 × 302 × 363 میلی‌متر
2.5 کیلو گرم

مشخصات فیزیکی

اینتل Core i7 با شناسه 4710MQ
6 مگابایت حافظه کش
با حداکثر فرکانس کاری 3.7
 گیگاهرتز

پردازنده

8 گیگابایت از نوع DDR۳

حافظه رم

1 ترابایت از نوع HHD

حافظه داخلی

2 گیگابایت 
انویدیا مدل GeForce 820M

کارت گرافیک

15.5 اینچی از نوع TFT LED-backlit LCD
با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل
نسبت تصویر 16
: 9

صفحه نمایش

لیتیوم-یون با ظرفیت 49 وات‌ساعت

باتری

720p HD

سیستم عامل

 

وب کم

۳ پورت یو‌اس‌بی ۳
دی وی دی پلیر
پورت VGA
پورت HDMI
پورت شبکه Ethernet

کارت خوان

امکانات

MSI S30

MSI S30

کیفیت ساخت بالای این مدل باعث شده تا در میان ‌برترین‌های (مقرون به صرفه) قرار گیرد و تمامی کاربری‌ها می‌توانند نیازی‌های خود را به وسیله این دستگاه تأمین کنند. در کنار کیفیت و قیمت، این دستگاه دارای ظاهری بسیار زیبا و حرفه‌ای می‌باشد و از رنگ‌بندی بالایی بهره می‌برد. تنوع مشخصات در این لپ‌تاپ MIS سبب شده تا کاربران بتوانند بر اساس نیاز، لپ‌تاپ مورد نظر خود را انتخاب و تهیه کنند. اس 30 با کانفیگ‌های متنوعی در بازار ارائه شده و تمامی آن‌ها از خانواده اینتل بهره می‌برند. قوی‌ترین آن‌ها. پردازنده‌ی Corei7 می‌باشد.از دیگر ویژگی هایی این مدل که برای انجام کارهای اداری و یا وبگردی مناسبت است میتوان به 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه SSD اشاره کرد.این مدل با میانگین قیمت 1.5 میلیون تومان در بازار کنونی قابل خرید است.

37.6 × 249 × 383 میلی‌متر
2.4 کیلو گرم

مشخصات فیزیکی

اینتل Core i7 با شناسه 4710MQ
6 مگابایت حافظه کش
با حداکثر فرکانس کاری 3.7
 گیگاهرتز

پردازنده

8 گیگابایت از نوع DDR۳

حافظه رم

500 گیگابایت از نوع SSD

حافظه داخلی

Intel® HD Graphics 

کارت گرافیک

13.5 اینچی از نوع LED
با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل
نسبت تصویر 16
: 9

صفحه نمایش

لیتیوم-یون 4 سلولی

باتری

 

سیستم عامل

720p HD

وب کم

۳ پورت یو‌اس‌بی ۳
دی وی دی پلیر
پورت VGA
پورت HDMI
پورت شبکه Ethernet

کارت خوان

امکانات

GE62 6QF Apache Pro

GE62 6QF Apache Pro

MSI در طراحی این محصول از سخت‌افزارهای جدید و قدرتمند موجود استفاده کرده و طراحی آن را هم نسبت به نسل قبلی تغییر اساسی نداده است. برای این محصول جدید، کانفیگ‌های مختلفی در نظر گرفته شده تا کاربران بر اساس نوع نیاز و بودجه‌ خود بتوانند بهترین نمونه را انتخاب کنند. البته مدلی اسپشیال نیز به بازار عرضه گردیده و همان‌طور که در تصویر فوق نیز مشاهده می‌شود، بر روی بدنه آن تصاویری از کاراکترهای Heroes of Storm نقش بسته است. همچون دیگر لپ‌تاپ‌های گیمینگ، GE62 6QF Apache Pro از سخت افزاری فوق‌العاده قدرتمند بهره برده که از جمله آن‌ها می‌توان به حافظه‌ رم 16 گیگابایتی از نوع DDR4 با باس 2133 مگاهرتز در کنار حافظه‌ داخلی هیبریدی که از یک ترابایت هارددیسک و 128 گیگابایت SSD و تراشه سری اسکای‌لیک اینتل اشاره کرد.این مدل با میانگین قیمت 6 میلیون تومان در بازار کنونی قابل خرید است.

27 × 260 × 383 میلی‌متر
2.4 کیلو گرم

مشخصات فیزیکی

اینتل Core i7 با شناسه 7500U
6 مگابایت حافظه کش
با حداکثر فرکانس کاری 3.7
 گیگاهرتز

پردازنده

16 گیگابایت از نوع DDR۳

حافظه رم

یک ترابایت هارددیسک به همراه 128 گیگابایت حافظه SSD NVMe

حافظه داخلی

انویدیا 
GeForce 940MX

کارت گرافیک

15.6 اینچی از نوع IPS LCD
با رزولوشن 1920در1080 پیکسل
نسبت تصویر 16
: 9

صفحه نمایش

لیتیوم-یون با ظرفیت 53 وات‌ساعت

باتری

 

سیستم عامل

720p HD

وب کم

2 پورت یو‌اس‌بی 3
دو اسپیکر داخلی با تکنولوژی Nahimic Sound ساخت شرکت Dynaudio
پورت شبکه Ethernet

DVD Super Multi
کارت خوان

سایر امکانات

GE62 7RD Apache B

GE62 7RD Apache B

این دستگاه شانزده گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع DDR4 دارد و حافظه‌ هیبریدی آن از یک ترابایت حافظه‌ی داخلی از نوع هارددیسک به همراه 128 گیگابایت حافظه‌ SSD‌ از نوع NVMe تشکیل شده است. وجود این نوع هارد باعث می‌شود سرعت بوت دستگاه زیاد باشد و حوصله سر بر نباشد. لپ‌تاپ مخصوص بازی به یک پردازنده‌ گرافیکی عالی هم نیاز دارد؛ پس چه تراشه‌ای بهتر از GeForce GTX 1050M GDDR5 که 4 گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی دارد و تقریباً از پس تمام بازی‌های روز دنیا برمی‌آید. صفحه‌نمایش 15.6 اینچی با فناوری TFT و دقت Full HD با تراکم پیکسلی 1920×1080 برای بازی و کارهای گرافیکی مناسب است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به بهره‌مندی از تراشه نسل هفتمی اینتل با حداکثر فرکانس کار 3.8 گیگاهرتز و 6 مگابایت کش اشاره کرد.این مدل با میانگین قیمت 5 میلیون تومان در بازار کنونی قابل خرید است.

29~27 × 260 × 383 میلی‌متر
2.4 کیلو گرم

مشخصات فیزیکی

اینتل Core i7 با شناسه 7500U
6 مگابایت حافظه کش
با حداکثر فرکانس کاری 3.7
 گیگاهرتز

پردازنده

16 گیگابایت از نوع DDR۳

حافظه رم

یک ترابایت هارددیسک به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه از نوع SSD با فناوری NVMe M.2

حافظه داخلی

4 گیگابایت
انویدیا 

GeForce 940MX

کارت گرافیک

15.5 اینچی از نوع TFT LED-backlit LCD
با رزولوشن 1920در1080 پیکسل
نسبت تصویر 16
: 9

صفحه نمایش

لیتیوم-یون با ظرفیت 51 وات‌ساعت

باتری

 

سیستم عامل

720p HD

وب کم

2 پورت یو‌اس‌بی 3
چهار بلندگوی استریو داخلی ۲ وات + یک سابووفر ۳ وات
پورت شبکه Ethernet
DVD Super Multi
کارت خوان

سایر امکانات

MSI GT75 VV

MSI GT75 VV

این سری با نمایشگر 15 و 17 اینچی، پنل 120 هرتزی، زمان پاسخ دهی 5 میلی‌ثانیه‌ای، پشتیبانی از HDR و همچنین کارت گرافیک GeForce GTX 1070 به فروش خواهند رسید. از جمله ویژگی‌های این سری می‌توان به کیبورد RGB با نور پس زمینه، اسپیکرهای Dynaudio Giant Speakers، سیستم صوتی باکیفیت و Cooler Boost 5 و پردازنده‌های Intel Core i7 در کنار رم 32 گیگابایتی اشاره کرد. این مدل همچنین از آخرین نسل پردازنده‌های اینتل بهره برده است. این سیستم قابل ارتقاء بوده و به راحتی می‌توان ظرفیت‌هایی را به آن اضافه کرد. برای به‌روزرسانی کردن سیستم می‌توان از مادربردهای Z270 GODLIKE GAMING و X370 GAMING M7 استفاده کرد و هم‌چنین کارت گرافیک‌های GTX 1080 Ti Lightning Z و GTX 1080 Ti GAMING X 11G نیز می‌توان در آن استفاده کرد.

29~27 × 260 × 383 میلی‌متر
2.4 کیلو گرم

مشخصات فیزیکی

اینتل Core i7 با شناسه 7500U
6 مگابایت حافظه کش
با حداکثر فرکانس کاری 3.7
 گیگاهرتز

پردازنده

32 گیگابایت از نوع DDR۳

حافظه رم

512 گیگابایت حافظه از نوع SSD با فناوری NVMe M.2

حافظه داخلی

4 گیگابایت
انویدیا 
GeForce GTX 1070

کارت گرافیک

15 اینچی از نوع TFT LED-backlit LCD
با رزولوشن 1920در1080 پیکسل
نسبت تصویر 16
: 9

صفحه نمایش

لیتیوم-یون با ظرفیت 51 وات‌ساعت

باتری

 

سیستم عامل

720p HD

وب کم

2 پورت یو‌اس‌بی 3
کیبورد RGB با نور پس زمین
پورت شبکه Ethernet
اسپیکرهای Dynaudio Giant Speakers

DVD Super Multi
کارت خوان

سایر امکانات

MSI GE62 New

MSI GE62 New

در این مدل از صفحه نمایش فول اچ‌دی با کنتراست و رزولوشن بالا و روکش مات استفاده شده و همین موضوع سبب می‌شود تا شما از کار کردن با این دستگاه به هیچ وجه خسته نشوید و لذت فراوانی را به دنبال داشته باشد. در کنار این موضوع می‌توان به مشخصات فوق‌العاده و خاص این مدل نیز اشاره کرد که توانایی انجام سنگین‌ترین برنامه‌ها و بازی‌های روز دنیا را به راحتی دارا می‌باشد و شما می‌توانید با اطمینان این دستگاه را خرید نمایید. از جمله مشخصات سخت افزاری این مدل می‌توان به تراشه نسل هفتمی سری کور اینتل، 16 گیگابایت حافظه رم و کیبورد با نور پس زمینه قابل شخصی سازی اشاره کرد.این مدل با میانگین قیمت 5 میلیون و 500 هزار تومان در بازار کنونی قابل خرید است.

27 × 260 × 383 میلی‌متر
2.4 کیلو گرم

مشخصات فیزیکی

اینتل Core i7 با شناسه 5700HQ
6 مگابایت حافظه کش
با حداکثر فرکانس کاری 3.5
 گیگاهرتز

پردازنده

16 گیگابایت از نوع DDR۳

حافظه رم

1 ترابایت از نوع HHD

حافظه داخلی

2 گیگابایت 
انویدیا مدل GeForce 820M

کارت گرافیک

15.5 اینچی از نوع IPS LCD
با رزولوشن 1920در1080 پیکسل
نسبت تصویر 16:
 9

صفحه نمایش

لیتیوم-یون با ظرفیت 51 وات‌ساعت

باتری

720p HD

سیستم عامل

 

وب کم

۳ پورت یو‌اس‌بی ۳
دی وی دی پلیر
 پورت Mini DisplayPort
پورت HDMI
پورت شبکه Ethernet

کارت خوان

امکانات

 

PE60 7RD

PE60 7RD

پیکره‌بندی این مدل از پردازنده مرکزی Core i7 7700HQ اینتل از نسل Kaby Lake استفاده شده که در بسیاری از لپ‌تاپ‌های رده‌بالا و گران‌قیمت هم شاهد این پردازنده مرکزی قدرتمند هستیم. فرکانس پایه 2.8 گیگاهرتزی که با تکنولوژی Turbo Boost به‌صورت خودکار تا 3.8 گیگاهرتز افزایش پیدا می‌کند، چهار هسته واقعی که با تکنولوژی HyperThreading به هشت هسته مجازی تبدیل می‌شود و حافظه نهان کش 6 مگابیتی از جمله مهم‌ترین خصوصیات این پردازنده مرکزی هستند. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به 16 گیگابایت حافظه رم و کارت گرافیک 4 گیگابایتی مستقل از نوع DDR 3 اشاره کرد.این مدل با میانگین قیمت 4 میلیون و 500 هزار تومان در بازار کنونی قابل خرید است.

3.2 × 302 × 363 میلی‌متر
2.5 کیلو گرم

مشخصات فیزیکی

اینتل Core i7 با شناسه 7700HQ
6 مگابایت حافظه کش
با حداکثر فرکانس کاری 3.7
 گیگاهرتز

پردازنده

16 گیگابایت از نوع DDR۳

حافظه رم

1 ترابایت از نوع HHD

حافظه داخلی

4 گیگابایت 
انویدیا مدل GeForce 820M

کارت گرافیک

15.5 اینچی از نوع TFT LED-backlit LCD
با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل
نسبت تصویر 16
: 9

صفحه نمایش

لیتیوم-یون با ظرفیت 52 وات‌ساعت

باتری

720p HD

سیستم عامل

 

وب کم

۳ پورت یو‌اس‌بی ۳
دی وی دی پلیر
پورت VGA
پورت HDMI
پورت شبکه Ethernet

کارت خوان

امکانات

Dragon Edition 2

Dragon Edition 2

GT60 که نوت‌بوکی 15.6 اینچی است، 3.5 کیلوگرم وزن داشته و GT70 که مدل 17.3 اینچی است، نزدیک به 4 کیلوگرم وزن دارد. تعداد ورودی‌ها و خروجی‌های این مدل نسبت به مدل‌های گذشته نوت بوک‌های GT تفاوتی نکرده است. تعدادی پورت USB 2.0 و USB 3.0، چهار جک صوتی و یک کارت خوان، دو لبه کناری دستگاه را پوشش می‌دهند و در پشت نیز پورت شبکه LAN، خروجی‌های تصویری VGA و HDMI و پورت Mini DisplayPort قرار داده‌شده‌اند. در حالی که مدل رایج در بازار از نمایشگری با وضوح تصویر فول اچ‌دی بهره برده، با این حال مدلی خاص از آن با رزولوشن نمایشگر 3K یعنی 2880 در 1620 پیکسل نیز وجود دارد. کیبورد سری GT با همکاری یکی از برجسته‌ترین کمپانی‌های تولیدکننده لوازم جانبی کامپیوتر، یعنی SteelSeries طراحی و ساخته شده است. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به دو بلندگوی استریو، یک ساب وفر و باتری قدرتمند 9 سلولی اشاره کرد.این مدل با میانگین قیمت 7 میلیون و 500 هزار تومان در بازار کنونی قابل خرید است.

55 × 288 × 428 میلی‌متر
3.5 کیلو گرم

مشخصات فیزیکی

اینتل Core i7 با شناسه 7500U
6 مگابایت حافظه کش
با حداکثر فرکانس کاری 3.7
 گیگاهرتز

پردازنده

32 گیگابایت از نوع DDR۳

حافظه رم

384 گیگابایت حافظه SSD با پیکربندی Super RAID 2 + یک ترابایت هارددیسک با سرعت 7200rpm

حافظه داخلی

انویدیا GeForce GTX 780M

کارت گرافیک

17 اینچی از نوع TFT LED-backlit LCD
با رزولوشن 1920در1080 پیکسل
نسبت تصویر 16
: 9

صفحه نمایش

لیتیوم-یون 9 سلولی

باتری

ویندوز 8 نسخه 64 بیتی

سیستم عامل

720p HD

وب کم

2 پورت یو‌اس‌بی 3
 پورت Mini DisplayPort
دو بلندگوی دو وات به علاوه ساب ووفر
پورت شبکه Ethernet

پورت VGA
بلوری پلیر

کارت خوان

سایر امکانات


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر