گوشی های میزو پرو 7 و میزو پرو 7 پلاس با نمایشگر دوم رونمایی شدند

گوشی های میزو پرو 7 و میزو پرو 7 پلاس با نمایشگر دوم رونمایی شدند

اگر با برندهای چینی آشنایی داشته باشید، بدون شک میدانید که کیفیت تولیدات برخی از آن‌ها با بهترین تولیدات شرکت‌های طراز اول برابری می‌کند. میزو نیز در چند سال اخیر با کناره گیری از میانه بازار، سیاست عرضه دستگاه‌های پرچم‌دار را در پیش گرفته تا وجه یک گوشی ساز چینی باکیفیت را در بازار ایالات متحده به نمایش بگذارد.

در حالی که سامسونگ و اپل به بیش از نیمی از بازار گوشی‌های همراه اشراف دارند، با این حال میانه این بازار به محلی برای فعالیت و استفاده بردن شرکت‌های چینی است. میزو نیز که در بازار ایالات متحده توانسته به عنوان سومین عرضه کننده برتر گوشی همراه دست پیدا کند، ساعتی پیش از دو بالا رده با نام‌های میزو پرو 7 و پرو 7 پلاس رونمایی کرد.

وجه تمایز دو گوشی مذکور بهره مندی از نمایشگر 2 اینچی امولدی در قاب پشتی است که برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها، کنترل پخش موسیقی و یا گرفتن عکس سلفی با دوربین اصلی است. در سوی دیگر بالای این نمایشگر سنسور IMX386 سونی تعبیه شده است. سنسور دوگانه 12 مگاپیکسلی مورد بحث از پیکسل‌های 1.25 میکرونی تشکیل شده و لنز آن گشودگی دیافراگم f/2.0 را ارائه می‌کند. یکی از این سنسورها وظیفه ثبت تصاویر رنگی و دیگر ثبت تصاویر سیاه سفید را بر عهده دارد.

گوشی های میزو پرو 7 و میزو پرو 7 پلاس

در سوی دیگر هر دو گوشی به دوربین 16 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.3 تجهیز گردیده که قابلیت ثبت تصاویری با روشنایی بالا را فراهم می‌کند. هرچند گوشی‌های بالا رده میزو همیشه وقت به تراشه‌های ساخت سامسونگ مجهز می‌شدند، با این حال پرو 7 در سینه میزبان تراشه هلیو ایکس 30 است که بر پایه لیتوگرافی 10 نانومتری توسعه یافته و هم رده اسنپ‌دراگون 835 است. البته پرو 7 یک میان رده محسوب می‌شود و به همین دلیل دارای تراشه هلیو پی 25 است.

گوشی های میزو پرو 7 و میزو پرو 7 پلاس

میزو پرو 7 پلاس همچنین دارای نمایشگری 5.7 اینچی با وضوح تصویر QHD بوده و مدل دیگر از نمایشگری 5.2 اینچی فول اچ‌دی بهره می برد. از دیگر ویژگی‌های یکسان این گوشی‌ها می‌توان به حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی اشاره کرد. البته مدل خاصی از میزو پرو 7 پلاس هم به بازار عرضه خواهد شد که به حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی داخلی 128 گیگابایتی تجهیز شده است.

گوشی های میزو پرو 7 و میزو پرو 7 پلاس

میزو پرو 7 و میزو پرو 7 پلاس به ترتیب دارای باتری 3 هزار و 3 هزار و 500 میلی‌آمپر ساعتی هستند. البته باتری مدل بزرگ‌تر از فناوری شارژ سریع mCharge نسخه 4.0 بهره برده که طی نیم ساعت حدود 67 درصد شارژ می‌شود. صدای خروجی این دو گوشی به دلیل بهره مندی از چیپ اختصاصی، کیفیت به مراتب بالاتری نسبت به هم‌رده‌های خود را ارائه می‌کند؛ البته شرکت سازنده در کنار این دو محصول هدفون ویژه‌ای تحت عنوان Meizu Flow را هم عرضه کرده که با جک 3.5 میلی‌متری سازگاری دارد.

طبق اعلام شرکت سازنده، گوشی‌های میزو پرو 7 و میزو پرو 7 پلاس از ماه آینده قرار است با بهره مندی از نسخه جدید رابط کاربری Flyme که بر پایه پلتفرم اندروید 7 نوقا توسعه یافته با قیمت به ترتیب 430 و 530 دلار به بازار عرضه شوند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر