پس از انتشار نسخه 2.0 اپلیکیشن فیسبوک مسنجر در ماه آوریل، فیسبوک امروز نسخه 2.1 این پیام رسان را نیز منتشر کرد. فیسبوک 2.1 با تغییرات بسیاری همچون پردازش زبان طبیعی، اضافه شدن دکمههای جدید، گسترش چتها برای صفحات جهانی و ... برای بهبود ارتباط بین مشتری و کسب و کارها عرضه شده است. در واقع در این نسخه جدید از فیسبوک کمک به کسب و کارها مورد هدف قرار گرفته است.
آپدیت جدید فیسبوک مسنجر، تعامل با رباتهای کسب و کارها را آسانتر کرده است.
پس از انتشار نسخه 2.0 اپلیکیشن فیسبوک مسنجر در ماه آوریل، فیسبوک امروز نسخه 2.1 این پیام رسان را نیز منتشر کرد. فیسبوک 2.1 با تغییرات بسیاری همچون پردازش زبان طبیعی، اضافه شدن دکمههای جدید، گسترش چتها برای صفحات جهانی و ... برای بهبود ارتباط بین مشتری و کسب و کارها عرضه شده است. در واقع در این نسخه جدید از فیسبوک کمک به کسب و کارها مورد هدف قرار گرفته است.
در نسخهی جدید امکانی فراهم شده است که کسب و کارها میتوانند در فیسبوک تبلیغاتی را خریداری کنند که به صورت مستقیم در صفحهی اصلی مسنجر کاربران نمایش داده شود.
یکی از اساسیترین تغییرات فیسبوک 2.1، پشتیبانی از قابلیت پردازش زبان طبیعی یا همان NLP است. استفاده از این قابلیت باعث میشود فیسبوک بتواند اطلاعات درون پیامهایی که به رباتها ارسال میشود را شناسایی کند. این نسخهی فیسبوک قادر است اطلاعاتی همچون تاریخ و زمان، موقعیت جغرافیایی، شماره تلفن، میزان بودجه و آدرسهای ایمیل را از دل پیامها بیرون بکشد و آنها را به طور هوشمندانهای علامت گذاری کند.
حفظ این اطلاعات سبب میشود که کاربران بتوانند سریعتر و آسانتر از داشتن مکالمات طولانی و خسته کننده با رباتهایی که قادر به ثبت اطلاعات مهم نیستند، به انجام کارشان پرداخته و در سریعترین زمان ممکن از سوی کسب و کارها کمک دریافت کنند.
دیگر قابلیت جالب توجه این نسخهی فیسبوک، استفاده از پروتکل Handover است. به وسیلهی این قابلیت کسب و کارها میتوانند روند کاری خود را بهبود بخشند. به این صورت که در صورتی کاربران سؤالاتی معمولی و ساده داشتند رباتها بتوانند به آنها پاسخ بدهند و در صورتی که قادر به پاسخ گویی نبودند، چت کاربر را به نیروهای انسانی متبحر منتقل کنند. این کار باعث میشود با تعداد کمتری نیروی کار و با سرعت بیشتری درخواست هایی کاربران پاسخ داده شود.
فیسبوک 2.1 امکانی فراهم کرده است تا پرداخت هزینهها بسیار راحت از قبل شود و کاربر تنها با یک عمل بتواند کار خود را انجام دهد. البته این قابلیت در حال حاضر تنها در آمریکا در دسترس است.
بعلاوه در این نسخه امنیت هم به نوعی ارتقا یافته است به نحوی که در صورتی که مشکلات امنیتی پیش بیاید و یا ربات بلاک شود، به مدیران کسب و کار اطلاع داده خواهد شد.
مضاف بر این کسب و کارها حالا میتوانند دکمههای بیشتری را به عنوان راههای ارتباطی خود با کاربران به صفحات فیسبوک خود بیفزایند. حالا به جز گزینهSend Message ، میتوانید در صفحه فیسبوک کسب و کارها شاهد دکمههای دیگری همچونShop Now ، Get Support، Get Updates، Play Now یا Get Started هم باشید.
منبع خبر: digitaltrends
ثبت نظر