آیا هوآوی Mate 10 از اپل iPhone 8 پیشی می‌گیرد؟

آیا هوآوی Mate 10 از اپل iPhone 8 پیشی می‌گیرد؟

هوآوی در حال ادامه مسیر خود به سمت رشد فوق‌العاده است. بعد از میزان فروش خوب خود برای Mate 9، این سازنده چینی در حال آماده سازی جانشین آن، یعنی میت 10 است. این گوشی‌هوشمند باید به یک بازار رقابتی برسد تا با پردازنده خانگی جدید خود، Kirin 970، که با یک معماری 10 نانومتری ساخته شده، برنده شود.

هوآوی با عرضه فبلت پرچم‌دار جدید خود به نام Huawei Mate 10 می‌خواهد با ورود به بازار رقابتی، از اپل و سامسونگ پیشی بگیرد.

Huawei Mate 10: تاریخ و قیمت عرضه

درصورتی که هوآوی نخواهد برنامه کاری خود را پیش بیاندازد، انتظار می‌رود که میت 10 در نوامبر عرضه شود. مدل پیشین این دستگاه با قیمت 599 دلار به بازار آمریکا عرضه شد.
هدف هوآوی این است که یک روزی در آینده از اپل و سامسونگ پیشی بگیرد و به زودی با عرضه میت 10، امیدوار است که با جلو زدن از آیفون 8 در دهمین سالگرد اپل، قدم‌هایی به سمت این هدف بردارد. هر دوی این پرچم‌دار جدید تقریباً در زمان یکسانی رونمایی خواهند شد، اما ریچارد یو، مدیر عامل گروه تجاری مصرف کننده هوآوی، به بلومبرگ گفته است که "میت 10 حتی یک محصول بسیار قوی‌تر خواهد بود".

او با گفتن جزئیات ادامه می‌دهد: "میت 10، که عمر باتری بسیار بیشتری با یک صفحه نمایش تمام صفحه، سرعت شارژ سریع‌تر، قابلیت عکس‌برداری بهتر و بسیاری از ویژگی‌های دیگر دارد، به ما در رقابت با اپل کمک خواهد کرد." یو همچنین فاش کرد که هوآوی ساخت دستگاه‌های پایین‌رده را متوقف خواهد کرد، زیرا از آنجا که این کمپانی در فکر گسترش خود در سطح جهانی با تمرکز بر بازار اروپا، چین و ژاپن است، این دستگاه‌ها دیگر به اندازه کافی سوددهی ندارند.

Huawei Mate 10: مشخصات فنی

هوآوی میت 10 که در راه بازار جهانی است، می‌تواند یک هیولا در زمینه عملکرد باشد. به گفته یک تحلیل‌گر به نام Pan Jiutang، فبلت آینده هوآوی انتظار می‌رود که آخرین پردازنده Kirin 970، که توسط هوآوی ساخته شده را ارائه دهد. درست مثل پردازنده Kirin 960 در گوشی هوآوی P10، پردازنده Kirin 970 هم به جای 16 نانومتر، با یک معماری 10 نانومتری ساخته شده است. به طور کلی، اندازه کوچک‌تر آن، باعث کارایی انرژی بیشتر و عملکرد بهتر می‌شود.

این پردازنده جدید حتی می‌تواند با جدیدترین SoC سامسونگ، یعنی اگزینوس 8895 و اسنپ‌دراگون 835 سازگار باشد. علاوه بر این، این پردازنده Kirin 970 با 8 هسته، که شامل 4 هسته ARM Cortex-A73 و سرعت 3 گیگاهرتز و همچنین 4 هسته ARM Cortex-A53 و سرعت 1.8 گیگاهرتز است، عرضه خواهد شد. از نظر گرافیکی، هوآوی باید با یک جی‌پی‌یو Mali-G71 MP8 تکامل یابد.

شما در مورد ظهور هوآوی چه فکری می‌کنید؟ آیا منتظر آمدن میت 10 هستید؟

 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

منبع خبر: androidpit

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر