وسترن دیجیتال درایوهای سیاه و قرمز پرو را به 6 ترابایت افزایش داد

وسترن دیجیتال درایوهای سیاه و قرمز پرو را به 6 ترابایت افزایش داد

وسترن دیجیتال درایوهای سیاه و قرمز پرو را به 6 ترابایت افزایش داد

درایو های سری پرفورمنس WD Black برای گیمر ها و حرفه‌ای های نیازمند به سیستم‌ها و ورک استیشن های پر سرعت طراحی شده است. این درایوهای WD سرعت دوران 7200 دور در دقیقه ، حافظه کش 128 مگابایت ، تکنولوژی فعال کننده دو مرحله ای ، رابط ساتا 6 گیگا بیت بر ثانیه (6 Gb/s ) و دو پردازنده ادغام شده برای بهبود سرعت را با هم می آمیزد . طبق این خبر ، درایو WD Black 6TB تا 29 درصد در مقیاس حداکثر توان عملیاتی و 10 درصد در PCMark Vantage عمل‌کرد بهتری نسبت به مدل WD Black 4TB نشان می دهد . این درایوها تحت پوشش گارانتی پنج ساله محدود هستند .

درایوهای WD Black جدید نکات برجسته ای دارند که به برخی از آنها می پردازیم :
بیش تر از مدل های مشابه قابل اعتماد هستند :
 تکنولوژی StableTrac ( برای درایوهای 2 ترابایت یا بیشتر ) محور موتور داخل درایو را برای بهبود اطمینان و کاهش تأثیر لرزه های نشأت گرفته از سایر قطعات سیستم محفوظ نگه می دارد . در نتیجه ثابت نگه داشتن صفحه های داخل ، درایو های WD Black قابلیت هدایت دقیق‌تر روی بخش مورد نظر هنگام عملیات خواندن/نوشتن را برای بهبود عمل‌کرد و طول عمر دارا هستند .
حافظه کش DRAM افزایش یافته :
تکنولوژی حافظه کش پویا الگوریتم ذخیره بلادرنگ را برای اختصاص و بهینه سازی کش مابین خواندن/نوشتن بهبود می بخشد . جابجایی حافظه کش برای داده‌های خوانده شده موجب کاهش ازدحام و افزایش عملکرد کلی درایو می شود .
پردازش کارآمد دو طرفه :
یک پردازنده دو هسته ای قابلیت دو برابری پردازش پردازنده یک هسته ای را  برای یه حداکثر رساندن عمل‌کرد درایو برای خواندن/نوشتن سریعتر ارایه می دهد .
گارانتی پنج ساله محدود پیشگام صنعت :
در مقایسه با هارد درایو های متعارف ، درایو های WD Black تست کارخانه ای شدیدتر و سخت تری را برای مدت طولانی‌تر تحمل کرده و در نتیجه با گارانتی پنج ساله پیشگام صنعت درایو های سخت پشتیبانی می شوند .
 در عین حال ، WD در حالی که قبلا درایوهای رینج RED Pro را به 4 ترابایت محدود کرده بود ، اکنون وسترن دیجاتال دامنه هارد درایو های تولیدی اش را با‌عرضه مدل های 5 و 6 ترابایتی گسترش داده است . درایوهای WD Red Pro به سیستم های NAS ( حافظه متصل به شبکه ) با ظرفیت افزودن تا 16 درایو برای ارایه خدمات به شرکت ها با گنجایش بیشتر در مقایسه با درایو های متعارف WD Red ، متمرکز شده اند .

قابلیت‌ ها از این قرارند :

محافظت تا 16 مقر در مقابل شوک :
درایو مجهز به سنسور شوک چند محور ، به صورت اتوماتیک حوادث دقیق شوک را همراه با تکنولوژی ارتفاع پروازی پویا تشخیص داده و عمل خواندن - نوشتن را برای جبران و محافظت از اطلاعات تنظیم می کند و به این ترتیب ، درایو ها را در فضاهای بزرگ 1 تا 16 مقر NAS بهتر محافظت می کند .
NASware 30 :
سفت افزار پیشرفته انحصاری امکان یکپارچه سازی بدون درز ، حفظ قوی داده و عمل‌کرد بهینه را برای سیستمهای عامل در فضاهای سختگیر NAS فراهم می کند .
محافظت در برابر لرزش :
قابلیت سخت افزاری جبران لرزه درایو را برای تصحیح لرزه خطی و چرخشی بی درنگ برای افزایش طول عمر و فراهم کردن عمل‌کرد خوب در سیتم های پر لرزش بر اثر لرزه درایو به درایو و همچنین فن های پرسرعت مورد اسفاده برای خنک کردن سیستم‌ های بزرگ‌ تر نظارت می کند .
پوشش گارانتی طولانی تر :
به علاوه گارانتی 3 ساله محدود درایو های WD Red ، درایو های WD Red Pro با گارانتی طولانی مدت 5 ساله محدود عرضه می شوند .
قیمت درایو WD Black 5TB ( شماره مدل WD5001FZWX ) دلار 264 و درایو WD Black 6TB ( شماره مدل WD6004FZWX ) دلار 294 است . از طرف دیگر NAS ، انتظار پرداخت 269 دلار برای WD Red Pro 5 TB ( شماره مدل WD5001FFWX ) و 299 دلار برای مدل 6 ترابایتی ( شماره مدل WD6001FFWX ) داشته باشید .
اگر هنوز نتوانسته اید بهترین هارد دیسک را انتخاب کنید ، پس بهتر است قبل از این کار اطلاعات موجود در این متن را بررسی نمایید .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر