انتشار تصویری از نسخه واقعی نوکیا 8 !

انتشار تصویری از نسخه واقعی نوکیا 8 !

شرکت نوکیا که بار دیگر به تازگی به جمع تولید کنندگان گوشی هوشمند باز گشته، از اول سال جاری میلادی 3 میان رده را معرفی و به بازار عرضه کرده و این در حالیست که پیش‌بینی می‌شود در آینده‌ای نه چندان دور شاهد معرفی پرچم‌داری به نام نوکیا 8 نیز از سوی فنلاندی‌ها باشیم.

در چند وقت اخیر شاهد درز شایعات متعدد پیرامون ویژگی های ظاهری و سخت افزاری پرچمدار جدید نوکیا بوده ایم.بر همین اساس نیز ساعاتی پیش به واسطه یکی از منابع چینی وابسته به نوکیا، تصویری از گوشی نوکیا 8 به بیرون درز پیدا کرد که شایعات قبلی در رابطه این محصول را تایید میکند.

بر اساس اطلاعات از پیش درز کرده و تصاویر جدید، گوشی نوکیا 8 از فریمی تمام فلزی بهره برده و در قاب جلویی دارای دکمه سخت افزاری هوم که با سنسور اثر انگشت ادغام شده است.در رابطه با نمایشگر هم به وضوح مشخص است با یک گوش مجهز به نمایشگر بدون حاشیه مواجه نیستیم و برعکس حاشیه بالایی نمایشگر به طور عجیبی بیش از حد معمول به نظر می رسد

این گوشی تفاوت چندانی از نظر ظاهری با مدل نوکیا 6 نخواهد داشت. البته به وضوح مشخص است که در قاب پشتی آن از سنسوری دوگانه استفاده شده که در میان آن‌ها عبارت زایس درج شده است.همانند دیگر دستگاه‌های اندرویدی دارای برند نوکیا، که تا امروز توسط اچ ام دی گلوبال معرفی شده‌اند، دوربین و فلاش LED به صورت عمودی کنار هم قرار خواهند گرفت.

در زمانی که بسیاری شرکت ها به استفاده از پنل‌های بدون حاشیه کناری در ساخت گوشی‌های هوشمند خود روی آورده‌اند، عرضه پرچم‌داری با طراحی کلاسیک کمی عجیب به نظر می‌رسد، با این حال در نظر داشته باشید که فنلاندی‌ها برگ برنده دیگری به نام نوکیا 9 را هم در اختیار دارند که احتمالاً از قابلیت‌هایی مانند نمایشگر بدون حاشیه در آن استفاده خواهند کرد. به زبان ساده نوکیا با استفاده از دو سبک طراحی متفاوت در دو پرچم‌دار 2017 خود، قصد دارد تا به هر نوع سلیقه و نیازی پاسخ دهد.

در تصویر فوق نیز پشتیبانی از دو سیم کارت در این محصول تایید میشود. البته اسلات دوم هیبریدی بوده و بین قرار دادن سیم کارت دوم و کارت حافظه جانبی تنها یک حق انتخاب خواهید داشت. به هر حال بر اساس اطلاعات قبلی میدانیم، نوکیا 8 از چیپست اسنپ‌دراگون 835 قدرت گرفته که با رم 4 یا 6 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی همراه خواهد شد. دوربین دوگانه این گوشی از سنسورهای 13 مگاپیکسلی برخوردار است در حالی که یک نمایشگر 5.5 اینچی QuadHD نیز بر روی قاب جلویی نقش بسته است. نوکیا 8، نسخه تقریباً خام سیستم‌عامل اندروید 7.1 را اجرا می‌کند و قرار است با قیمت 600 دلاری به بازار عرضه شود.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر