کنترل smart thingها را به‌سادگی با google assistant به‌دست بگیرید

کنترل smart thingها را به‌سادگی با google assistant به‌دست بگیرید

تا به حال به تبدیل خانه خود به یک خانه هوشمند فکر کرده‌اید؟ آیا دوست ندارید بتوانید حتی پس از رسیدن به اداره، بتوانید چراغ‌هایی را که در خانه روشن گذاشته‌اید خاموش کنید؟ یا پیش از رسیدن از سر کار به خانه تهویه مطبوع را روشن کنید؟ دستگاه‌های اسمارت هوم به‌علاوه می‌توانند به شما اجازه دهند بر امنیت خانه خود نظارت داشته باشید، درها را برای دوستان خود برای دسترسی موقت باز کنید (حتی اگر برای استقبال از آنها در خانه نباشید) و حتی کاربردهای روزمره خود را هوشمندتر کنید. با اتصال دستگاه‌های هوشمند سامسونگ خود به Google Assistant، زندگی خود را آسان تر كنيد.

زندگی خود را با استفاده از اتصال دستگاه‌های هوشمند سامسونگ و یک برنامه کاربردی رایگان از گوگل آسان کنید.

تا به حال به تبدیل خانه خود به یک خانه هوشمند فکر کرده‌اید؟ آیا دوست ندارید بتوانید حتی پس از رسیدن به اداره، بتوانید چراغ‌هایی را که در خانه روشن گذاشته‌اید خاموش کنید؟ یا پیش از رسیدن از سر کار به خانه تهویه مطبوع را روشن کنید؟ دستگاه‌های اسمارت هوم به‌علاوه می‌توانند به شما اجازه دهند بر امنیت خانه خود نظارت داشته باشید، درها را برای دوستان خود برای دسترسی موقت باز کنید (حتی اگر برای استقبال از آنها در خانه نباشید) و حتی کاربردهای روزمره خود را هوشمندتر کنید.

شرکت سامسونگ یکی از کمپانی‌هایی است که سال‌هاست در زمینه‌ی ساخت دستگاه‌های هوشمند فعالیت دارد. سنتری گجت نظارت بر دما، کنری سیستم کنترل امنیت خانه از راه دور، گوجی یک قفل دیجیتال برای خانه از جمله جذاب‌ترین دستگاه‌های هوشمند سامسونگ است.

یکی از مهمترین جذابیت‌های دستگاه‌های هوشمند سامسونگ این است که به آسانی می‌تواند با google assistant ارتباط برقرار کند. در ادامه قصد داریم نحوه‌ی اتصال دستگاه‌های هوشمند به google assisant را به شما آموزش دهیم.

 

نحوه اتصال Google Assistant به دستگاه‌های هوشمند سامسونگ

برای پیکربندی google assistant ابتدا باید برنامه‌ی google home را دانلود کند و سپس آن را اجرا نمایید.

از قسمت منو، دکمه‌ی Home control را انتخاب کنید.

در صفحه‌ی نمایش داده شده، برای اضافه کردن دستگاه هوشمند از دکمه‌ی "+" استفاده کنید.

در آخر گزینه‌ی smart things/Sumsung Connect را انتخاب کنید.

نحوه اتصال Google Assistant به دستگاه‌های هوشمند سامسونگ

 

حالا وارد حساب smart things خود در سامسونگ شوید و در صفحه‌ی نماش داده شده اجازه دسترسی به google assistant را صادر کنید.

حالا این دستگاه را به یک فضا نسبت دهید و گزینه‌ی done را انتخاب کنید.

حالا دستگاه هوشمند شما به google assistant متصل شده است.

نحوه اتصال Google Assistant به دستگاه‌های هوشمند سامسونگ


 

یکی از جذابیت‌های این روش، امکان انتخاب نام مستعار برای دستگاه است. یعنی می‌توانید به هر دستگاه نام دلخواهی نسبت دهید تا مطمئن باشید google assistant  دقیقاً به همان دستگاه هوشمند مورد نظر شما اشاره دارد.

اما این نکته را در نظر بگیرید که google assistant تنها با دستگاه‌هایی مانند لامپ‌ها،سوییچ‌های خاموش و روشن کردن دستگاه‌ها و … کار می‌کند.

بعد از تنظیمات فوق، حالا می‌توانید کنترل دستگاه‌های هوشمند خود را در اختیار بگیرید. برای مثال می‌توانید تمام لامپ‌های هوشمند اطراف خانه خود را خاموش یا روشن کنید. و یا حتی می‌توانید از وضعیت یک وسیله‌ی هوشمند هم مطلع شوید.

منبع خبر: androidcentral


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

Alirezaparseh

یک‌شنبه, 28 بهمن 1397

ازم یه کد میخواد باید کد رو از شما دریافت کنم

پاسخ

ثبت نظر