کیبورد اندرویدی SwiftKey، به زودی با افزودن قابلیت‌ جستجو GIF عرضه می شود

کیبورد اندرویدی SwiftKey، به زودی با افزودن قابلیت‌ جستجو GIF عرضه می شود

کیبوردSwiftKey یکی از بهترین، کامل‌ترین و زیباترین کیبوردهایی است که تا کنون برای سیستم‌عامل اندروید در گوگل پلی منتشر شده است. آپدیت جدید سویفت کی، کیبورد محبوب اندرویدی، به زودی با قابلیت‌هایی همچون جستجو به وسیله‌ی GIF، افزوده شدن 7 زبان جدید و تغییر چینش کیبورد بنا به نیاز کاربر عرضه خواهد شد.

آپدیت جدید سویفت کی، کیبورد محبوب اندرویدی، به زودی با قابلیت‌هایی همچون جستجو به وسیله‌ی GIF، افزوده شدن 7 زبان جدید و تغییر چینش کیبورد بنا به نیاز کاربر عرضه خواهد شد.

کیبوردSwiftKey یکی از بهترین، کامل‌ترین و زیباترین کیبوردهایی است که تا کنون برای سیستم‌عامل اندروید در گوگل پلی منتشر شده است. نرم‌افزار سوئیفت کیبورد، در بیش از ۵۸ کشور دنیا به عنوان پرفروش‌ترین نرم‌افزار مارکت اندروید، لقب گرفته و همچنین مورد تحسین نشریه‌های معروفی نظیر TIME Magazine قرار گرفته است.

SwiftKey با بهره‌گیری از تکنولوژی تایپ سریع و به خاطر سپردن کلماتی که بیشتر توسط کاربر مورد استفاده قرار می‌گیرند، می‌تواند زمان تایپ کلمات و عبارات را تا حد چشمگیری کاهش دهد. فواصل و سایز استاندارد حروف، اواسط کاربری زیبا و جذاب و … می‌تواند فضای نوشتاری گوشی و تبلت شما را دگرگون کند و مطمئناً پس از کار کردن با صفحه‌کلید پیش‌فرض اندروید این برنامه می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد.

توسعه‌دهندگان این کیبورد محبوب در تلاش برای افزودن یک ویژگی جدید و پشتیبانی از زبان‌های بیشتری در Android هستند. نسخه‌ی جدید این برنامه در حال تست است و به زودی در دسترس تمامی مخاطبان قرار می‌گیرد.

برجسته‌ترین ویژگی این به‌روزرسانی آینده، پشتیبانی از جستجوی GIF است؛ که تقریبا کمتر از دو ماه پیش عرضه شده بود اما حالا قابلیت های بیشتری به آن افزوده شده است.

در به‌روزرسانی آینده سویف کی، شاهد افزوده شدن 7 زبان جدید نیز خواهیم بود.

ویژگی جذاب جدیدی که به نسخه افزوده می‌شود، امکان انتخاب چینش کیبورد بنا به سلیقه و نیاز کاربر است. مثلاً وقتی صفحه‌نمایش گوشی شما بزرگ باشد برای راحتی کار می‌توانید نیمی از کیبورد را در سمت راست نمایشگر و نیم دیگر را در سمت چپ قرار دهید؛ به این صورت به راحتی به تمامی حروف دسترسی خواهید داشت.

انتخاب چینش کیبورد بنا به سلیقه

 

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر