اضافه شدن قابلیت فلش به دوربین سلفی گوگل

اضافه شدن قابلیت فلش به دوربین سلفی گوگل

اگر گوشی نکسوس یا پیکسل دارید، می‌توانید با به روز رسانی گوشی خود از قابلیت فلش دوربین سلفی استفاده کنید.

با به روز رسانی به اندروید 7.1.1 می‌توانید از قابلیت فلش دوربین سلفی استفاده کنید.

به روز رسانی جدید گوگل که می‌توانید آن را از طریق پلی استور دانلود کنید قابلیتی کوچک اما مهم را به گوشی شما اضافه می کند: فلش سلفی. درحالی که بیشتر گوشی‌های هوشمند اندروید روی دوربین جلوی خود فلش ندارند، گوگل قابلیتی را به گوشی‌های خود اضافه کرده که توسط آن وقتی که سلفی گرفتید به عکستان فلش اضافه می‌شود.
برای فعال کردن فلش سلفی، وقتی که دوربین جلو گوشی را باز کردید آیکون فلش را لمس کنید و گزینه اتوماتیک یا همیشه روشن را انتخاب کنید. وقتی که روشن شد یک سوم صفحه به رنگ بژ تغییر پیدا می‌کند. فلش این دوربین به جای رنگ سفید خیلی روشن، رنگی گرم تر دارد و چشم را آزار نمی‌دهد. البته مثل دوربین آیفون قابلیت تنظیم خودکار رنگ سفید را ندارد. وقتی که عکس گرفتید عکس شما با نوری به رنگ بژ ظاهر می‌شود.( کمی طول می‌کشد تا سلفی شما ظاهر شود در نتیجه باید سر و دست خود را برای چند لحظه ثابت نگه دارید.)
به روز رسانی نسخه 4.4 چند قابلیت دیگر از جمله امکان دوبار ضربه زدن برای زوم کردن و قابلیت کشیدن صفحه برای نغییر از حالت عکس برداری به فیلم برداری و برعکس را به سیستم عامل اندردوید شما اضافه می‌کند. 
گوگل گفته است که آخرین نسخه برای دستگاه های نکسوس و پیکسلی که اندروید 7.1.1 به بالا را اجرا می‌کنند طراحی شده است.

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

M

یک‌شنبه, 22 مرداد 1396

گوشی الجی جی 3 اندروید 5 و6 هم چنین قابلیتی دارند

پاسخ

ثبت نظر