شرکت حایر یخچال های جدیدی ساخته است که بسیار هوشمند هستند

شرکت حایر یخچال های جدیدی ساخته است که بسیار هوشمند هستند

شرکت هایر یخچال های جدیدی ساخته است که بسیار هوشمند هستند

اگر از جلو این یخچال رد شوید قاب جلو در یخچال به طور خودکار نورانی می شود و حالت نیمه شفاف به خود می گیرد و شما می توانید درون یخچال را ببینید. وقتی در را می بندید این حالت نیمه شفاف خود به خود از بین می رود.
علاوه بر این پنجره های هوشمند و جالب ،این یخچال یکی از زیبا ترین و لوکس ترین یخچال های موجود نیز می باشد. موجود در طرح های ساید بای ساید و مدل چهار در، یخچال های حایر دارای الگوی کربنی شطرنجی است که  شبیه به کولار است.

fridge 2
لامپ ها با کمک سنسور های حرکتی روشن می شوند- این سنسور ها همچنین به صورت خودکار وقتی که حرکت متوقف می شود صفحه نمایش LED   را خاموش می کنند. هر دو نوع یخچال به صورت در- تو- در هستند ، که به شما این امکان را می دهند که قاب اول در را باز کنید تا به قفسه های درون آن دسترسی پیدا کنید. مشابه LPXS30866D,  از ال جی شما برای باز کردن آن قسمت در مدل ساید بای ساید باید یک دکمه را فشار دهید، در مدل مجلل تر چهار در برای این کار یک دکمه لمسی خازنی را فشار می دهید که به الگوی شطرنجی متصل است.
بدون شک این یخچال هوشمند پنجره ای وقتی که به بازار های اروپا و آسیا در سال دیگر بیاید بسیار گران قیمت خواهد بود. پس اگر واقعا این یخچال چشم شما را گرفته است باید از حالا برای آن پول جمع کنید!

fridge 3

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر