مایکروسافت: «بینگ» از آنچه فکر می‌ کنید بزرگ‌ تر است

مایکروسافت: «بینگ» از آنچه فکر می‌ کنید بزرگ‌ تر است

طبق ادعای مایکروسافت بینگ محبوب‌تر از چیزی است که فکر می‌کردید.

مایکروسافت با انتشار آمار ها نشان داده که بینگ محبوب‌ تر از چیزی است که فکر می‌ کردیم.

آیا شما از بینگ استفاده می‌کنید؟ آیا کسی را می‌شناسید که از بینگ استفاده کند؟ احتمالاٌ جواب هردو سوال خیر است. با این حال طبق آماری که خود مایکروسافت داده تعداد بسیار زیادی از مردم از بینگ استفاده می‌کنند. در نتیجه به نظر می‌رسد که بعضی‌ها در این مورد حقیقت را نمی‌گویند. 

بینگ از سال 2009 وجود داشته و در طول هشت سال این موتور جستجوی مایکروسافت به چیزی بسیار زیبا تبدیل شده است. اما هیچ گاه به اندازه‌ی گوگل مورد توجه قرار نگرفته است. شاید بعضی از ما به این نیاز به يادآوری‌ داريم كه چنین موتور جستجویی هم وجود دارد. 

 

بینگ قوی‌تر از همیشه

گروه تبلیغاتی بینگ به ما یادآوری کرده اند تا این موتور جستجوی را فراموش نکنیم. در یک وب کست، مایکروسافت درمورد قابلیت‌های بینگ صحبت کرد و آمار سهام بازار آن را روی توییتر منتشر کرد و گفت که بینگ از چیزی که فکر می‌کنید بزرگ‌تر است. 
در این توییت‌ها مایکروسافت اعلام کرد که بینگ ایالات متحده دارای سهام 33 درصدی در بازار است. سهام این شرکت در تایوان 26 درصد، در انگلستان 23 درصد، در هنگ کنگ 20 درصد، در فرانسه 19 درصد و در کانادا 16 درصد است. 
در یک توییت دیگر بینگ سهام شرکت خود را در بازار بیشتر کشورها اعلام کرد. همچنین لیست تعداد جستجوهایی که توسط این موتور انجام می‌شود را اعلام کرد که چیزی نزدیک به 12 میلیارد در ماه است. این نیز رقمی بسیار بزرگ است که کسی به آن اشاره نکرده بود. 
به نظر می‌رسد که مایکروسافت همه‌ی تلاشش را می‌کند تا بگوید که بینگ بسیار محبوب و بزرگ است. کمپین تبلیغاتی بینگ با این شعار جلو آمده که «بینگ بزرگ‌تر از چیزی است که فکر می‌کنيد». این موتور جستجو واقعاٌ عظیم‌تر از چیزی است که بیشتر مردم فکر می‌کنند. 

 

به بینگ شانس دوباره بدهید

نمی‌توان مایکروسافت را برای تبلیغ‌هایش سرزنش کرد. هرچه باشد بینگ زیر سایه‌ی گوگل گم شده است. این آمارها نشان می‌دهد که بینگ طرفداران خود را دارد و شاید بد نباشد که به این موتور جستجو یک شانس دوباره بدهیم. 

آیا شما از بینگ استفاده می‌کنید؟ آیا موتور جستجوی پیش فرض شما بینگ است؟ آیا از آن زیاد استفاده می‌کنید؟ چه چیزی باعث شده که بینگ را به گوگل ترجیح دهید؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید. 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر