ویندوز استور پر از برنامه‌های دانلود غیرقانونی فیلم و سریال

ویندوز استور پر از برنامه‌های دانلود غیرقانونی فیلم و سریال

یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که سال‌هاست در ویندوز استور مایکروسافت حل نشده است، وجود برنامه‌های بی‌فایده است؛ اما حالا مشکلی مهم‌تر هم به وجود آمده، ویندوز استور پر از برنامه‌هایی شده است که از طریق آن‌ها به‌راحتی می‌توان به سریال‌ها و فیلم‌ها بدون مجوز، دسترسی داشت.

ویندوز استور مایکروسافت به‌ راحتی امكان دسترسی غیر قانونی به فیلم و سریال را فراهم می‌ آورد.

یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که سال‌هاست در ویندوز استور مایکروسافت حل نشده است، وجود برنامه‌های بی‌فایده است؛ اما حالا مشکلی مهم‌تر هم به وجود آمده، ویندوز استور پر از برنامه‌هایی شده است که از طریق آن‌ها به‌راحتی می‌توان به سریال‌ها و فیلم‌ها بدون مجوز، دسترسی داشت. این برنامه‌ها به‌راحتی روی انواع دستگاه‌های موبایل، کامپیوتر، ایکس باکس و … قابل نصب هستند و راحت و سریع امکان دسترسی به فیلم‌هایی را برای کاربر فراهم می‌آورند که حتی در رسانه‌های قانونی هم مجوز پخش ندارند. این مسئله تنها به فیلم و سریال محدود نمی‌شود، بلکه برنامه‌های کاربردی بسیاری وجود دارد که دسترسی غیرقانونی به انواع آلبوم‌ها و موسیقی‌ها را نيز فراهم می‌آورد.

جالب‌تر از همه اینکه بعضی از این برنامه‌ها مانند Free Movies Online و HD Movies Online 2019 به‌عنوان برنامه‌های محبوب، در بخش trending app فروشگاه ویندوز استور نمایش داده می‌شود. بنابراین کاربران به‌راحتی می‌توانند به این برنامه‌ها دسترسی داشته باشند و حتی بدتر، با معرفی این برنامه‌ها در لیست اپلیکیشن های محبوب، ممکن است کاربران به استفاده از برنامه‌ها ترغیب هم شوند!

بخش trending app در ويندوز استور

بخش trending app در ويندوز استور

با این اوصاف به نظر می‌رسد که مایکروسافت برای تأیید برنامه‌های موجود در فروشگاه ویندوز استور خود، برنامه خاصی را دنبال نمی‌کند. البته مایکروسافت بارها تلاش کرده است تا روند کار خود را بهبود بخشد اما در این زمینه تاکنون نتوانسته است موفقیتی به دست آورد.

منبع خبر: theverge


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر