مشاهده‌ی پیش نمایش اسکایپ جدید روی ویندوز و مک

مشاهده‌ی پیش نمایش اسکایپ جدید روی ویندوز و مک

بالاخره اسکایپ با طراحی کاملاٌ جدید برای پلت فرم گوشی منتشر شده، اما هم اکنون می‎توانید پیش نمایش آن را روی دستگاه‌های مک و ویندوز نیز ببینید.

 

می‌توانید پیش‌نمایش طراحی جدید اسکایپ را در وب سایت مایکروسافت ببینید.

 

اسکایپ اپلیکیشن جالبی است. امکان تماس تلفنی VOIP (صدا روی پروتکل اینترنت) را برای اولین بار برای میلیون‌ها نفر فراهم کرد و پیش از به وجود آمدن واتساپ پادشاه دنیای چت در اینترنت بود. 
از آن زمان تا به حال خیلی چیزها عوض شده و اسکایپ در بین رقیبان خود گم شده است. حتی اپلیکیشن‌هایی مثل اینستاگرام و اسنپ چت هم از آن جلو زده اند. 
به همین دلیل مایکروسافت تصمیم گرفت که این اپلیکیشن قدیمی را دوباره طراحی کند. نسخه پیش نمایش این به روز رسانی هم اکنون برای هر کسی که بخواهد قابل دسترسی و دانلود است. 

 

چه چیزی در اسکایپ جدید است؟


با آن که دنیای تکنولوژی به سمت طراحی زیباتر و استفاده از رنگ‌های براق‌تر می‌رود، اسکایپ از غافله عقب مانده بود. نسخه‌ی دسکتاپ این اپلیکیشن هنوز هم ظاهری بسیار قدیمی دارد. 
طراحی این اپلیکیشن به طور کامل تغییر کرده است.از رنگ سفید بیشتر استفاده شده، رنگ‌ها شادتر هستند و بیشتر به چشم می‌آیند.
قابلیت‌های جدیدی نیز اضافه شده است. برای مثال می‌توانید هنگام برقراری تماس عکس به اشتراک بگذارید و از "@" برای آگاه کردن اعضا در چت‌های گروهی استفاده کنید. درضمن قابلیت گالری نیز اضافه شده که با سر زدن به آن می‌توانید به راحتی محتوایی را که به اشتراک گذاشته اید بیابید. 

 

چگونه پیش نمایش اسکایپ را دریافت کنیم؟


می‌توانید آن را در وبسایت مایکروسافت بیابید. اما به یاد داشته باشید که بسیاری از قابلیت‌های قدیمی مایکروسافت موجود نخواهند بود،اما مایکروسافت قول داده که آن‌ها را به طراحی جدید اضافه می‌کند. 

اسکایپ


برای شروع به وبسایت  Skype Insider بروید. اگر سیستم عامل شما ویندوز است ابتدا باید روی Get Windows Insider Access کلیک کنید تا اطلاعات حساب کاربری مایکروسافت خود را وارد کنید. 

اسکایپ


اگر کاربر مک هستید کافی است روی  Download for Desktop کلیک کنید. لازم نیست که برای داشتن دسترسی در Insider ثبت نام کنید. 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر