با قلم اس پن گلکسی نوت 8، اسکرین شات را قبل از ذخیره ویرایش کنید

با قلم اس پن گلکسی نوت 8، اسکرین شات را قبل از ذخیره ویرایش کنید

یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند، قابلیت اسکرین شات گرفتن از صفحه‌نمایش گوشی است. این قابلیت در گوشی گلکسی نوت 8 به لطف وجود قلم اس پن، بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گرفته است. زیرا با استفاده از این قلم می‌توانید قبل از ذخیره اسکرین شات، آن را ویرایش کنید. برای اسکرین شات گرفتن در گلکسی نوت 8، سه روش وجود دارد. در ادامه قصد داریم با این سه روش بیشتر آشنا شویم. با فیسیت همراه باشید.

با استفاده از قلم اس پن در گوشی گلکسی نوت 8، اسکرین شات های قابل‌ ویرایش بگیرید.

یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند، قابلیت اسکرین شات گرفتن از صفحه‌نمایش گوشی است. این قابلیت در گوشی گلکسی نوت 8 به لطف وجود قلم اس پن، بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گرفته است. زیرا با استفاده از این قلم می‌توانید قبل از ذخیره اسکرین شات، آن را ویرایش کنید. برای اين كار در گلکسی نوت 8، سه روش وجود دارد. در ادامه قصد داریم با این سه روش بیشتر آشنا شویم. با فیسیت همراه باشید.

استفاده هم‌زمان از دکمه‌ها

برای این کافی است صفحه موردنظر خود را باز کنید، سپس دکمه‌های پاور و کم کردن صدا را هم‌زمان با هم بفشارید. اسکرین شات شما آماده است، به همین راحتی!

استفاده از قابلیت palm swipe

برای اسکرین شات گرفتن با استفاده از قابلیت palm swipe باید ابتدا این قابلیت را در گوشی خود فعال کنید. برای این کار وارد تنظیمات گوشی خود شوید، به بخش Advanced features بروید و گزینه Palm swipe to capture را فعال کنید. حالا انگشت خود را به‌صورت عمودی روی لبه سمت چپ یا راست صفحه‌نمایش قرار دهید و روی همان لبه بکشید. این عمل باعث می‌شود از صفحه، اسکرین شات گرفته شود.

اسکرین شات گرفتن با استفاده از قلم اس پن

ابتدا صفحه موردنظر خود را باز کنید. حالا دکمه اس پن را بفشارید و قلم را برای لحظاتی روی صفحه فشار دهید تا Air Command اجرا شود و اسکرین شات گرفته شود. حالا روی Screen Write کلیک کنید. حالا می‌توانید با استفاده از قلم اس پن، روی اسکرین شات بنویسید، طرحی را بکشید و … . بعلاوه در بالای صفحه جعبه‌ابزاری نمایش داده می‌شود که قابلیت‌های تغییر رنگ قلم، پاک‌کن، امکان undo/redo را فراهم می‌آورد. درنهایت می‌توانید تصویر را ذخیره کرده یا به اشتراک بگذاريد.

قابلیت ویرایش اسکرین شات با استفاده از اس پن

قابلیت ویرایش اسکرین شات با استفاده از اس پن

منبع خبر: androidcentral


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر